וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - קרית שמונה: קדוש מתקרב, בכר יעשה שינויים

11.8.2014 / 16:47

שתי הקבוצות תפגשנה בעכו בגביע הטוטו (ג', 19:30) בצל ההכנות לליגה. בסכנין מחפשים אלטרנטיבה לאיגור יובאנוביץ'

מהדי זועבי שוער עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
העונה של קרית שמונה כבר התחילה/שלומי גבאי

בני סכנין החלה לחפש מגן שמאלי זר, לאחר שחלה התרחקות במשא ומתן עם איגור יובאנוביץ'. בקבוצה קיוו מאוד שהמגן הקרואטי יחתום, אלא שבימים האחרונים ישנם פערים משמעותיים בין הצדדים ובסכנין החלו כבר לבדוק חלופות. גורמים בקבוצה אמרו שגם אורי שטרית, חיים מגרלשווילי ואדיר טובול, שכבר שיחק בקבוצה, מהווים מבחינתם אופציות, אלא שנכון לעכשיו גיא לוי עדיין לא מחשיב את מועמדותם ומחפש זר.

"למרות הפערים אנחנו עדיין מאמינים שייתכן שיובאנוביץ' יחתום בקבוצה", אמר גורם בהנהלת סכנין. "הוא שחקן שגיא לוי מאוד רוצה, אבל כרגע יש קצת בעיות ואנחנו מקווים שזה יסתדר".

בסכנין מנסים לסכם עם רן קדוש על הצטרפותו לקבוצה. קדוש אמור לפחות בתחילה לשמש כשוער שני, אך ינסה להתמודד עם מחמוד קנדיל על אפודת השוער הראשון. לגבי איסמעיל ריאן, בקבוצה מקווים שיגיעו לסיכום סופי עם מכבי חיפה על השאלתו והוא יחתום בקבוצה. גם איציק כהן ממשיך במו"מ עם סכנין.

בקבוצה קיבלו אישור למגרש בעכו, שיארח את המשחק מחר (שלישי, 19:30) מול עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח (מיחה מבליה) מוחמד זבידאת, חאלד חלאיילה, מיחה מבליה (יאניס פפאדופולוס), חאמד גנאים, פיראס מוגרבי, מוחמד גדיר, מילאן בויוביץ'.

שוער הפועל חיפה רן קדוש. ברני ארדוב
יתחרה עם קנדיל על אפודת השוער הראשון. רן קדוש/ברני ארדוב

קשרה עירוני קרית שמונה, משה אבוטבול, חזר לאימונים לאחר היעדרות ממושכת עוד מהעונה שעברה ובעוד שבועיים ככל הניראה יוכל לחזור לסגל הקבוצהץ. אבובטבול היה אחד מהשחקנים היותר טובים בחצי הראשון של קרית שמונה בעונה שעברה וכעת בקבוצה מקווים שיחזור לכושרו הטוב ויתרום לקבוצה.

וובה בראון שסובל מכאבים ברגלו ויעבור מחר צילום כדי לבדוק את פשר הכאבים, לא ישחק מחר נגד סכנין. גם רועי קהת ואופיר מזרחי ייעדרו, זאת בשל השתתפותם במשחק של הנבחרת הצעירה מול מקדוניה. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב לקראת המשחק אך ניראה שהוא יערוך כמה שינויים כשגם בקרב השחקנים קיים חוסר ודאות מוחלט לגבי ההרכב במשחק מחר.

בכר רוצה לתרגל ולתת עוד דקות גם לשחקנים שלא שיחקו דקות רבות במשחק נגד דינמו מוסקבה כשמי שיחזור ככל הנראה להרכב הוא אדריאן רוצ'ט שפתח על הספסל. "זה משחק חשוב ועוד הכנה בשבילנו לעונה", אמר שחקן בקרית שמונה "אנחנו לא מזלזלים בשום מפעל ויודעים שכדי להתחיל את העונה ברגל ימין נצטרך להיות טובים גם בגביע הטוטו".

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, דין מימוני (שיר צדק), קאסיו פרננדס (שיר צדק), טובארנו פינאס, עדן שמיר, מינדאוגאס פאנקה, אדריאן רוצ'ט, אחמד עאבד (יואל צ'חנוביץ'), דויד מנגה, רוג'רס קולה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully