וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע עדיין ממתינה לניקולה מיטרוביץ'

11.8.2014 / 8:58

הקשר שוחח שוב עם מכבי תל אביב, אך טרם השיג שחרור. לאלישע לוי יש ארבעה מועמדים וביניהם גם רומאריו פירס מפטרולול. אושרי רואש, ששוחרר מהפועל חיפה, הוצע לקבוצה

ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב. קובי אליהו
בבאר שבע לא מוותרים עליו. מיטרוביץ'/קובי אליהו

"מכבי תל אביב טרם שחררה רשמית את ניקולה מיטרוביץ', כך שכרגע אין שום שינוי ביחס לסיכום עמו. הבדיקות הרפואיות מוכנות וכמו שכבר הבהרנו בעבר, אם הוא ישוחרר, הוא ישחק אצלנו, אבל עד שלא נדע שיש שינוי בהסכם שלו, אנחנו עדיין מחפשים מועמדים נוספים", כך התייחסו אמש (ראשון) בהפועל באר שבע לנושא הרכש, אותו מתכוון לבצע המועדון במהלך השבוע הקרוב.

הקשר הסרבי, שעל מועמדותו והאפשרות שיחזור לקבוצה למרות פיצוץ המו"מ עמו פורסם בוואלה! ספורט, שוחח אתמול עם אנשי מכבי תל אביב ועדיין לא קיבל אישור רשמי לעזוב. בבאר שבע אישרו את מועמדותו של הקשר הברזילאי של פטרולול, רומאריו סנטוס פירס, אבל נראה כי לפחות בשלב זה אלישע לוי מעדיף את מיטרוביץ' על פניו. פירס נחשב לאחד מתוך ארבעה מועמדים של לוי, וכרגע אין כל סיכום עמו.

לבאר שבע הוצע הבלם אושרי רואש, ששוחרר מהפועל חיפה. במועדון שוקלים את הנושא ויבחנו אותו בעיקר לאחר החתמת קשר אחורי. רואש, שמחוזר על ידי מספר קבוצות בליגת העל, יכול לתפקד כבלם וקשר אחורי. אלישע לוי רוצה לצרף גם חלוץ.

במועדון עושים מאמץ למצוא קבוצה לקובי דג'אני, למרות שמדובר בעלויות גבוהות יחסית. תומר סוויסה רוצה לעבור לבית"ר ירושלים, אך המועדונים טרם הגיעו לסיכום בנושא. אם ההצעה מבית"ר תיפול, במועדון יעשו מאמץ להעבירו להפועל חיפה או לבני סכנין. אתמול, באיחור של מספר שבועות, נסגרה סופית עסקת השאלתו של בן תורג'מן להפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully