וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: וסילייב בישראל, יחתום בקרוב

10.8.2014 / 9:48

קשר נבחרת אסטוניה ואמקאר פרם, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט, עבר בדיקות. שחקן: "לא זוכרים מהפכה כזו"

שחקן נבחרת אסטוניה, קונסטנטין וסילייב. AP
יהפוך לרכש התשיעי. וסילייב/AP

קשר נבחרת אסטוניה, קונסטנטין וסילייב, ייפגש במהלך היום (ראשון) עם המנהל המקצועי של מכבי פתח תקוה, עומר גולן, וצפוי לחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. השחקן, שעל המגעים המתקדמים איתו פורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, נחת בסוף השבוע בישראל ועבר את הבדיקות הרפואיות. הוא יחתום לאחר שחוזהו יתורגם לשפת האם שלו. הוא יהיה הרכש התשיעי בקבוצה של בן שמעון, שהחזיר גם שני שחקנים מושאלים ובכך ערך מהפכה גדולה בסגל שלו.

וסילייב צפוי להיות הזר הרביעי של המאמן, שמחפש גם חלוץ להשלמת הסגל. בן שמעון צירף העונה את הבלם הבולגרי דניאל דימוב והקשר הארגנטינאי בריאן חרסיסיץ', שמצטרפים לבלם הקרואטי איבן הרצג. הקשר בן ה-29 הוא שיחק מאז קיץ 2011 באמקאר פרם הרוסית, ואף זכה לתואר "כדורגלן העונה" באסטוניה בשנים 2010, 2011 ו-2013. הוא הופיע 67 פעמים במדי נבחרת אסטוניה וכבש 17 שערים, חמישה מהם בקמפיין מוקדמות יורו 2012, בו אסטוניה הפתיעה כשהגיעה למשחקי הפלייאוף.

אחד השחקנים התייחס לשינויים בסגל של בן שמעון ואמר אתמול: "לא הרבה זוכרים מהפכה כזאת בסגל בשנים האחרונות. רן בנה כאן קבוצה עם הרבה כישרון, לקח שחקנים עם הרבה פוטנציאל לצד שחקנים מנוסים. הוא בנה מרכז שדה חזק ויצירתי, וזה דבר שהיה חסר לנו בשנים האחרונות". לצד החיזוק, במועדון לא היו מרוצים מהתבוסה 3:0 במשחק האימון להפועל חיפה, כשבן שמעון פתח עם רוב שחקני ההרכב שלו.

המאמן מקפיד על מערך של 4:3:3, עם בן בן יאיר וניקולס פלצ'וק באגפים ושלושה שחקנים במרכז השדה, עליהם יתחרו חרסיסיץ', וסילייב, מרואן קבהא, גידי קניוק ויובל יעקובוביץ'. בהתקפה שיחק גיא מלמד. רועי דיין הפצוע לא שותף מכיוון שהוא ייעדר בשלושת השבועות הקרובים. גם הבלם דניאל דימוב פצוע ולא שותף במשחק. ביום שלישי אמורה הקבוצה לארח את מ.ס אשדוד במסגרת גביע הטוטו, ובמועדון ממתינים להחלטה של פיקוד העורף בעניין.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה עם עוזרו ייטב לוזון. ברני ארדוב
מהפיכה. בן שמעון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully