וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד בראונס: זמן לקצת "פוטבול"

25.8.2014 / 9:00

ג'וני "פוטבול" ימשוך תשומת לב (אבל לא אמור לפתוח), מיילס אוסטין הוא תוספת רצינית, אבל הבראונס יהיו בצל של לברון

ג'וני מאנזיל שחקן טקסס A&M בדראפט 2014. Jason DeCrow, AP
יהיה מעניין איתו. מאנזיל/AP, Jason DeCrow

בעונה שעברה: 12:4 (מקום רביעי ב-AFC צפון)

מאמן: מייק פטין (עונה ראשונה בקבוצה)

הגיעו: מיילס אוסטין (תופס, מדאלאס), נייט בורלסון (תופס, מדטרויט), אנתוני ארמסטרונג (תופס), קרלוס דנסבי (ליינבקר, מאריזונה), זק דילס (ליינבקר, מטנסי), ג'ים דריי (טייט אנד, מאריזונה), בן טייט (רץ אחורי, מיוסטון), איזייאה טרופאנט (מגן פינה, מניו יורק ג'טס), ארון ברי (מגן פינה, מניו יורק ג'טס), דונטה וויטנר (סייפטי, מסן פרנסיסקו).

בחירות דראפט בולטות: ג'סטין גילברט (מגן פינה), ג'וני מאנזיל (קוורטרבק), ג'ואל ביטוניו (תאקל התקפי)

עזבו: אוניאל קאזינס (לטמפה ביי), שון לאובאו (לוושינגטון), טי ג'יי וורד (לדנבר), וויליס מגהאי (שחקן חופשי), דבון באס (שחקן חופשי), ג'ייסון קמפבל (לסינסינטי), דקוואל ג'קסון (לאינדיאנפוליס), גרג ליטל (לאוקלנד), ברנדון ווידן (לדאלאס)

המספר הנוסף: ג'וש גורדון, שמושעה לכל העונה הקרובה, לא היה רק התופס הבכיר מבחינת יארדים בליגה, הוא גם היה אחראי ל-36 אחוזים מהיארדים במסירה של הקבוצה. רק לוינסנט ג'קסון מטמפה ביי היה אחוז גבוהה יותר (38).

טיפ לפנטזי: ג'וש גורדון או לא, ג'ורדן קמרון הולך לתת עונה מהסרטים. כמה טובה? הוא ייתן לכם יותר נקודות פנטזי מג'וליוס תומאס. גם ההגנה תהיה טופ-5 בנקודות פנטזי.

אנקואן בולדין סן פרנסיסקו פורטי ניינרס מול קרלוס דנסבי אריזונה קרדינלס. AP
דנסבי הקשוח יחזק את ההגנה/AP

יאללה בלגן. קליבלנד עשתה מהפכה ענקית מאז העונה שעברה. אחרי שפתחה לא רע וסיימה עם שבעה הפסדים רצופים בדרך לעוד עונה של כלום, הקבוצה מאוהיו החליטה להרוס הכול ולבנות הכול מחדש. אז המאמן רוב צ'נדזינסקי פוטר אחרי עונה אחת בלבד בתפקיד, מתאם ההתקפה נורב טרנר עזב, מתאם ההגנה ריי הורטון עזב ובקבוצה נפרדו גם מהנג'רל מנג'ר מייק לומברדי. על הקווים יעמוד השנה מייק פטין, בעונתו הראשונה כמאמן ראשי אחרי שהיה ב-2013 מתאם ההגנה של בפאלו. לצדו הוא יראה את מתאם ההתקפה קייל שנאהאן ומתאם ההגנה החדש ג'ים אוניל. אבל עם כל הכבוד, השינוי הגדול באמת יהיה על המגרש.

בין הדראפט ב-NFL להחלטה של לברון, הבראונס היו הקבוצה המדוברת ביותר של קליבלנד, לראשונה מזה שנים. אחרי שהוציאו את הבחירה הראשונה על מגן הפינה ג'סטין גילברט, הם לקחו בהמשך הסיבוב הראשון את ג'וני פוטבול מאנזיל, שינסה להטריף את הליגה, בדיוק כמו שעשה בטקסס A&M בקולג'. מאנזיל יצטרך להתחרות על התפקיד עם בריאן הוייר, שהפציע לרגע בעונה שעברה והיה לא רע עד שנפצע. הוייר יהיה זה שיפתח את העונה, אבל אל תופתעו עם מאנזיל יתפוס את המקום תוך כדי תנועה. מעבר לשני אלה, קליבלנד מילאה את עצמה כמה שרק אפשר. מיילס אוסטין יהיה הכוח ההתקפי החדש והוא יכול היה להרכיב חוליית תופסים אדירה עם ג'וש גורדון, אם האחרון לא היה מתעקש לחרב לעצמו את הקריירה והחיים ולהיעצר כל הזמן. לא ברור כמה גורדון ישחק העונה, כנראה שבכלל לא. אוסטין עצמו צריך להתאושש מעונה זוועתית שעברה עליו בדאלאס.

הבראונס גם צירפו את נייט בורלסון מדטרויט והוא ינסה להימנע משבירת ידיים תוך כדי אכילת פיצה באוטו. בן טייט, שהגיע מיוסטון, צפוי לסחוב לא מעט כדורים. את ההגנה, שהייתה לא רעה בכלל בעונה שעברה, יחזקו דנסבי הוותיק ו-וויטנר, שחזר לעיר הולדתו (כמעט כמו לברון...) וינסה להשכיח את האובדן של וורד המצוין. השאלה הגדולה היא איך מנצחים בליגה הזו בלי קוורטרבק טוב באמת והאם ג'וני פוטבול, או אולי בריאן הוייר, יכולים להיות קוורטרבקים טובים באמת.

ההימור: אולי כן, אבל לא השנה. הבראונס עוד צריכים לבנות ומלבד הרעש שיהיה סביבם, הם לא יוציאו הרבה. 10:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully