וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה איגלס: מסיבת אחווה?

29.8.2014 / 17:00

הקבוצה מעיר האחווה עברה מתיחת פנים. מארק סאנצ'ז ייתן פייט לניק פולס וההתקפה של צ'יפ קלי תחפש מקום בפלייאוף

מאמן פילדלפיה איגלס צ'יפ קלי עם ניק פולס. Ben Margot, AP
קלי ופולס ימשיכו להריץ התקפה מהירה/AP, Ben Margot

בעונה שעברה: 6:10, מקום ראשון ב-NFC מזרח, הדחה בווילד קארד מול ניו אורלינס.

מאמן: צ'יפ קלי (עונה שנייה בקבוצה)

הגיעו: מארק סאנצ'ז (קוורטרבק, מניו יורק ג'טס), דארן ספרולס (רץ אחורי, מניו אורלינס), מלקולם ג'נקינס (סייפטי, מניו אורלינס), כריס מראגוס (סייפטי, מסיאטל), בריאן ברמאן (ליינבקר, מיוסטון), נולאן קרול (מגן פינה, ממיאמי), אלחנדרו וילאנואבה (אנד הגנתי)

בחירות דראפט בולטות: מרקוס סמית' (ליינבקר), ג'ורדן מת'יוז (תופס), ג'וש האף (תופס), ג'יילן ווטקינס (מגן פינה).

עזבו: דשון ג'קסון (וושינגטון), מייקל ויק (ניו יורק ג'טס), קולט אנדרסון (מינסוטה), קורט קולמן (מינסוטה), קליפטון גית'רס (וושינגטון), ג'ייסון אבאנט (קרוליינה).

המספר הנוסף: מחפשים מהלכים גדולים? ניק פולס רשם ב-2013 שמונה מסירות לטאצ'דאון של יותר מ-30 יארד, יותר מכל קוורטרבק אחר בליגה בשנה שעברה.

טיפ לפנטזי: נפנק בשתי אופציות. ג?רמי מקלין הימר על עצמו בחוזה לשנה אחת וזה ישתלם לו ולבעליו בפנטזי בגדול. זאק ארץ עומד להיכנס לרשימה של הטייט אנדים הטובים בליגה.

דארן ספרולס ניו אורלינס סיינטס. AP
יהיה מעניין איתו. ספרולס/AP

פילדלפיה הצליחה בעונה שעברה להיות הכי פחות גרועה ב-NFC מזרח, וזה לא היה קל. הבית כולו אכזב והאיגלס, למרות שפתחו עם חמישה הפסדים בשמונת המשחקים הראשונים, ידעו להתאושש היטב ולהגיע לפלייאוף, שם הודחו בסיבוב הראשון. מייקל ויק היה זה שפתח את העונה וגם מאט בארקלי הצעיר קיבל צ'אנס קצרצר, אבל מי שתפס את הכותרות היה ניק פולס, שמשום מקום הפך לקוורטרבק הפותח והוביל את הקבוצה לשבעה ניצחונות משמונה משחקים בחצי השני של העונה.

האיגלס, עם קלי החדשן והמסקרן, היו קבוצת התקפה ססגונית בעונה שעברה, כולל התקפת הריצה הטובה בליגה. יחד עם זאת, לכולם ברור שזה יכול להספיק מדי פעם כדי לזכות במקום בפלייאוף, אבל גם שחייבים שיפור. פולס רכב על הגל של המשחק הראשון המדהים שלו, בו מסר לשבעה טאצ'דאונים מול אוקלנד. בהמשך, פילי גם השיגה 54 נקודות במשחק ענק נגד שיקגו, אבל בפלייאוף היא הודחה בתום קרב עיקש מול הסיינטס.

הקבוצה מעיר האחווה עברה פגרה מאוד מעניינת. תחילה, היא ביצעה טרייד עם ניו אורלינס וקיבלה את הרץ האחורי המזדקן דארן ספרולס, שינסה להוכיח שעוד יש לו מה לתת וצפוי ליהנות מהשיטה של הקבוצה בתור המחליף של לשון מקוי. לאחר מכן, דווקא אחרי העונה הטובה בקריירה שלו, האיגלס שחררו את התופס הכוכב שלהם דשון ג'קסון, שישר חתם בוושינגטון ויפגוש את את פילי כבר במחזור השלישי עם המון מה להוכיח. אם זה לא מספיק, הקבוצה החליפה קוורטרבקים עם הג'טס ולקחה את מארק סאנצ'ז, כאשר מייקל ויק עושה את הדרך ההפוכה. סאנצ'ז, שהיה נהדר בפריסיזן, אמור לתת תחרות לפולס, כאשר גם בארקלי ינסה להוכיח שיש לו מקום בליגה. את הכדורים אמורים לתפוס ריילי קופר וג'רמי מקלין, שקיבלו חוזים חדשים. בהגנה הצטרף הסייפטי מלקולם ג'נקינס.

ההימור: קלי בונה פרויקט מעניין, אבל ההחלטה לוותר על ג'קסון עוד עלולה להתנקם באיגלס. בסכנויות ההימורים, פילדלפיה היא הפייבוריטית לקחת את הבית. נלך איתם. עוד 6:10 ועוד הדחה בווילד קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully