וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג סטילרס: בדרך חזרה למעלה

24.8.2014 / 9:00

בצורה לא אופיינית, הסטילרס נשארו שנה שנייה ברציפות מחוץ לפלייאוף. אבל נראה שלעונה הקרובה הם מגיעים מוכנים יותר

בן רות'ליסברגר פיטסבורג סטילרס. David Richard, AP
ישתלטו שוב על הבית? רות'ליסברגר/AP, David Richard

בעונה שעברה: 8:8 (מקום שני ב-AFC צפון)

מאמן: מייק טומלין (עונה שמינית בקבוצה)

הגיעו: לגארט בלאנט (רץ אחורי, מניו אינגלנד), דריוס הייוורד ביי (תופס, מאינדיאנפוליס), מייק מיצ'ל (סייפטי, מקרוליינה), לאנס מור (תופס, מניו אורלינס), קאם תומאס (תאקל הגנתי, מסן דייגו)

בחירות דראפט בולטות: ריאן שאזייר (ליינבקר), סטפון טויט (אנד הגנתי), דרי ארצ'ר (רץ אחורי), מרטאביס בריאנט (תופס)

עזבו: ריאן קלארק (לוושינגטון), ג'ריקו קוצ'רי (לקרוליינה), עמנואל סנדרס (לדנבר), למאר וודלי (לאוקלנד), ג'ונתן דווייר (לאריזונה)

המספר הנוסף: פיטסבורג תתחיל את העונה שלה ללא ליינבקר ששיחק בפרובול האחרון בפעם השנייה בלבד מתוך 47 השנים האחרונות של המועדון.

טיפ לפנטזי: אם גם אתם מפקפקים קצת בכשירות של בל, קחו את הרוקי דרי ארצ?ר בסיבוב האחרון. יקבל סנאפים גם כתופס והשיג את הזמן השני המהיר ביותר בהיסטוריה בריצת ה-40 יארד בקומביין. פוטנציאל עצום.

לגארט בלאנט ניו אינגלנד פטריוטס. Matt Slocum, AP
ינסה לתרום להתקפת הריצה של הסטילרס. בלאנט/AP, Matt Slocum

עוד עונה לא מספיק טובה עברה על פיטסבורג. הקבוצה מעיר הפלדה סיימה בפעם השנייה ברציפות במאזן חצוי (אחרי חמש עונות רצופות של מאזן חיובי) ונותרה שוב מחוץ לפלייאוף. לראשונה מאז 1998-2000, פיטסבורג לא עלתה לפלייאוף במשך שנתיים רצופות לפחות ומייק טומלין יעשה הכול כדי שזה לא יקרה שוב.

וכדי שזה לא יקרה שוב, לפיטסבורג אסור לפתוח עם ארבעה הפסדים רצופים, מה שקרה לה בעונה שעברה. ואסור לה לחטוף 55 נקודות, כמו שקרה להם בפוקסבורו בעונה שעברה. בן רות'ליסברגר היה טוב מאוד ב-2013 וכעת ייאלץ להתרגל לכמה שינויים בהתקפה שלו. התופסים סנדרס וקוצ'רי עזבו ואת מקומם יתפסו הייוורד ביי ולאנס מור, שיכולים לייצר דברים חיוביים עבור הסטילרס אם יצליחו להתחבר לביג בן, אבל חייבים להשיג יותר תפיסות. עוד פנים חדשות בהתקפה הם של לגארט בלאנט, שהוכיח גם בטמפה ביי וגם בניו אינגלנד שאם הוא מרוכז, הוא יכול לספק מספרים מצוינים. הבעיה היא שהוא לא תמיד מרוכז ורגע לפני העונה, הוא ולבון בל נעצרו במהלך נסיעה בשל שימוש במריחואנה.

אלא שעם כל הכבוד לשמות הללו, כשמדברים על פיטסבורג, מדברים קודם כל על ההגנה וזו כאמור, חייבת להשתפר משמעותית. הסייפטי ריאן קלארק חזר לוושינגטון ומי שיחליף אותו צפוי להיות מייק מיצ'ל. וודלי שוחרר ואת ההגנה ימשיך להנהיג טרוי פולאמלו, שיראה לפני את הליינבקר החדש, הרוקי שאזייר, שבינתיים מציג יכולת לא רעה באימונים. בפריסיזן, פולאמלו בן ה-33 המשיך להראות שהוא בעיקר מזדקן וההגנה כולה נראתה מהוססת מאוד.

ההימור: ביג בן יהיה מרוכז, ההתקפה תעבוד טוב יותר, בלאנט יפתור (לפחות חלקית) את הבעיה הגדולה במשחק הריצה וההגנה תשתפר יחסית לעונה שעברה. 5:11 ומקום ראשון מפתיע בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully