וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי בנגאלס: עומדים במקום

24.8.2014 / 17:00

שלוש פעמים ברציפות הבנגאלס עלו לפלייאוף רק כדי לעוף בסיבוב ה-1. אם דלטון וגרין ימשיכו להפציץ, הכול עשוי להשתנות

אנדי דלטון סינסינטי בנגאלס. AP
קיבל חוזה משופץ. דלטון/AP

בעונה שעברה: 5:11 (מקום ראשון ב-AFC צפון, הודחו בווילד קארד מול סן דייגו)

מאמן: מרווין לואיס (עונה 12 בקבוצה)

הגיעו: וויל סטיבק (תאקל, מניו אינגלנד), דניאל מאנינג (סייפטי, מיוסטון), אר ג'יי סטנפורד (מגן פינה, ממיאמי), מרשל ניוהאוס (תאקל, מגרין ביי), ג'ייסון קמפבל (קוורטרבק, מקליבלנד), דונטיי מוץ' (אנד הגנתי, מאריזונה), סם מונטגומרי (אנד הגני, מאוקלנד), מאט סקוט (קוורטרבק, מג'קסונוויל).

בחירות דראפט בולטות: דרקוויז דנארד (מגן פינה), ג'רמי היל (רץ אחורי), וויל קלארק (אנד הגנתי), ראסל בודין (סנטר), אי ג'יי מקארון (קוורטרבק)

עזבו: כריס פרסלי (שחקן חופשי), ברנדון גהאי (לסן דייגו), אנדרו הוקינס (לקליבלנד), אנתוני קולינס (לטמפה ביי), מייקל ג'ונסון (לטמפה ביי), ג'וש ג'ונסון (לסן פרנסיסקו), ברנדון ברטון (לאינדיאנפוליס)

המספר הנוסף: הפרש הנקודות הכולל של הבנגאלס בעונה שעברה (פלוס 125) היה שיא מועדון.

טיפ לפנטזי: אנדי דלטון או מרווין ג'ונס עשויים להיות סיכון נמוך/תמורה גבוהה ולעומת זאת, מרווין לואיס כבר הצהיר שלא יגדיל את נתח הנשיאות של ג'ובאני ברנארד. רץ אחורי שני או שלישי, אבל לא בכוח.

אי ג'יי גרין שחקן סינסינטי בנגאלס מול קורי וובסטר ניו יורק ג'איינטס. Michael Keating, AP
ימשיך לפרק את ההגנות. גרין/AP, Michael Keating

שלוש משלוש לאפס. בכל אחת משלוש העונות האחרונות עם אנדי דלטון מתחת לסנטר ומרווין לואיס על הקווים, סינסינטי הצליחה להעפיל לפלייאוף, רק כדי לעוף משם כבר אחרי משחק אחד. בעונה שעברה האכזבה הייתה הגדולה ביותר, עם הפסד מעליב משהו לסן דייגו, בו הבנגאלס נראו כבויים לחלוטין. אז למה שהפעם הדברים ישתנו לטובה?

בסינסי ניסו לשמור על יציבות, השאירו את לואיס כמאמן למרות הכול וימשיכו עם החיבור האדיר שבין דלטון לתופס מספר אחת שלו, אי ג'יי גרין. מצד שני, הם יצטרכו להתמודד עם השינויים הבולטים לצד לואיס, שאיבד את מתאם ההתקפה שלו (ג'יי גרודן) ובעיקר את מתאם ההגנה האדיר שלו (מייק זימר), שהפכו שניהם למאמנים ראשיים בליגה. יהיה מעניין לראות איך הקבוצה תסתגל למצב החדש, כאשר לפחות ההגנה תקבל בחזרה את ג'ינו אטקינס האדיר, שהחמיץ את החצי השני של העונה שעברה בגלל קרע ב-ACL.

הדראפט של הבנגאלס הוכרז כטוב מאוד על ידי הפרשנים והקבוצה התחמשה גם בהגנה עם דנארד, לו קרא לואיס במהלך ההכנה לעונה: "מגן הפינה הרוקי הטוב ביותר שראיתי בחיי" וגם בהתקפה עם ג'רמי היל, שאמור לחלוק את הכדור עם ג'ובאני ברנרד התזזיתי ובנג'ארוויס גרין אליס האמין לרוב. מקארון, שהיה חלק מאלבמה הגדולה של השנים האחרונות, נבחר בסיבוב מאוחר ואמור לתת גיבוי לדלטון, כאשר גם ג'ייסון קמפבל הוותיק נמצא בסביבה לאחר שהגיע מהקבוצה השנייה של אוהיו, קליבלנד.

ההימור: לסינסינטי הייתה הגנת ברזל בעונה שעברה, כזו שסיימה חמישית גם נגד הריצה וגם נגד המסירה. האובדן של זימר יורגש בתחום הזה ויוריד את הקבוצה למקום השני בבית. 7:9 ואולי עוד פלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully