וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק ג'טס: שינויים קוסמטים בלבד

27.8.2014 / 9:45

מארק סאנצ'ז שוחרר, מייקל ויק הגיע ורק רקס ריאן נשאר איכשהו מאמן. הג'טס מקרטעים כבר כמה שנים וזה כנראה יימשך

רקס ריאן מאמן ניו יורק ג'טס. Stephen Savoia, AP
איכשהו הוא שמר על הג'וב. ריאן/AP, Stephen Savoia

בעונה שעברה: 8:8 (מקום שני ב-AFC מזרח)

מאמן: רקס ריאן (עונה שישית בקבוצה)

הגיעו: כריס ג'ונסון (רץ אחורי, מטנסי), אריק דקר (תופס, מדנבר), מייקל ויק (קוורטרבק, מפילדלפיה), ג'קובי פורד (תופס, מאוקלנד), ברנו ג'קומיני (תאקל, מסיאטל) דימיטרי פטרסון (מגן פינה, ממיאמי)

בחירות דראפט בולטות: קלווין פריור (סייפטי), ג'ייס אמארו (טייט אנד), דקסטר מקדאגל (מגן פינה), ג'יילן סונדרס (תופס), שאקיל אוואנס (תופס)

עזבו: מארק סאנצ'ז (קוורטרבק, לפילדלפיה), ארון ברי (מגן פינה, לקליבלנד), אנטוני קרומרטי (מגן פינה, לאריזונה), ולדימיר דוקאסי (גארד, למינסוטה), סנטוניו הולמס (תופס, לשיקגו), אד ריד (סייפטי, בלי קבוצה), קלן ווינסלו (טייט אנד, בלי קבוצה), איזייאה טורפנט (מגן פינה, לקליבלנד), אוסטין הווארד (תאקל, לאוקלנד)

המספר הנוסף: ג'רמי קרלי סיים את העונה האחרונה כתופס המוביל של הקבוצה עם 523 יארדים, מה שעדיין מעמיד את ג'ריקו קוצ'רי (2007) כרסיבר האחרון של הג'טס שעבר את רף 1,000 היארדים באוויר.

טיפ לפנטזי: מה אם היינו אומרים לכם שכריס ג'ונסון סיים שנה שעברה בליגות PPR רק 0.5 נקודות מאדי לייסי, שעומד להיבחר בסיבוב הראשון? שש עונות רצופות של 1,000 יארד ומעבר לקבוצה שתרוץ המון.

מייקל ויק ניו יורק ג'טס עם אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. AP
ויק יתחרה עם ג'ינו סמית'/AP

קשה להבין מה שיכנע את וודי ג'ונסון, אבל איכשהו, בניגוד לכל הציפיות, רקס ריאן שמר על משרתו וייפתח עונה שישית כמאמן הג'טס. אחרי הצלחות מסחררות בשנתיים הראשונות, הכול התפרק לריאן, שראה את מארק סאנצ'ז הופך מהבטחה גדולה לקוורטרבק מהוסס. השניים הובילו את הירוקים לעוד עונה חלשה, שאומנם הסתיימה בסופו של דבר במאזן חצוי, אבל ללא הופעת פלייאוף, בפעם השלישית ברציפות.

אז ריאן נשאר, אבל סאנצ'ז שוחרר והלך לפילדלפיה. מי שהגיע במקומו מפילי הוא מייקל ויק וכעת, הקוורטרבק הוותיק יתחרה על המקום מאחורי הסנטר עם ג'ינו סמית' הצעיר, מה ששוב יוצר חוסר ודאות לגבי העמדה החשובה במגרש. בעבר, ריאן אמר שהוא אוהב את המתח הזה, אבל תוצאות זה לא ממש הביא. בינתיים, סמית' יפתח את העונה אבל כל טעות שלו עלולה להכניס אותו ללחץ גדול.

בכל מקרה, מי שלא יהיה הקוורטרבק, הוא יקבל חיזוק מעניין לעומת השנה שעברה. כריס ג'ונסון הוא כבר לא הרץ שהגיע ליותר מאלפיים יארדים בטנסי. כנראה שהוא כבר לא יהיה הרץ הזה יותר לעולם, אבל הוא בטח יכול לתרום להתקפת ריצה, שגם כך הייתה שישית בליגה בעונה שעברה. החולשה ההתקפית הייתה במסירה, שם סיימו הסילונים במקום ה-31 והלפני אחרון. כדי לשפר את הנתון הזה, הובא אריק דקר וכמובן, שוחרר סאנצ'ז. הבעיה האמיתית העונה נראית בעיקר הלו"ז הצפוי, שכולל מפגשים מול ארון רוג'רס, ג'יי קאטלר, מת'יו סטאפורד, פיליפ ריוורס, פייטון מאנינג וטום בריידי, בזה אחר זה אחר זה, בין המחזור השני לשביעי, כאשר בהמשך מחכה עוד משחק נגד בן רות'ליסברגר, משחק בקנזס סיטי ושוב בריידי. הגנת המסירה הייתה 22 בעונה שעברה, שיהיה לה בהצלחה עם זה.

ההימור: לוח המשחקים הקשה והעובדה שסקסי רקסי עדיין על הקווים לא משאירה הרבה מקום לאופטימיות. 9:7 ועוד עונה בלי כלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully