וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק ג'איינטס: אפורים אבל אופטימיים

28.8.2014 / 8:15

הג'איינטס החזירו את מאנינגהאם ומקווים שאיליי מאנינג התגבר על הניתוח ויצליח לסחוב את הקבוצה לעוד ריצת פלייאוף

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. Matt Rourke, AP
השאלה הגדולה היא מה מצבו אחרי הניתוח. איליי/AP, Matt Rourke

בעונה שעברה: 9:7 (מקום שלישי בבית)

מאמן: טום קופלין (עונה 11 בקבוצה)

הגיעו: מריו מאנינגהאם (תופס, מסן פרנסיסקו), דומיניק רוג'רס קרומרטי (מגן פינה, מדנבר), ג'ף שוורץ (גארד, מקנזס סיטי), טרל מאנינג (ליינבקר, מסן דייגו), רוג'רס גיינס (תאקל התקפי, משיקגו), רוברט איירס (אנד הגנתי, מדנבר), צ'ארלס בראון (תאקל התקפי, מניו אורלינס), טרינדון הולידיי (תופס/מחזיר בעיטות, מדנבר)

בחירות דראפט בולטות: אודל בקהאם ג'וניור (תופס), ווסטון ריצ'בורג (סנטר), ג'יי ברומלי (תאקל הגנתי), אנדרה וויליאמס (רץ אחורי)

עזבו: כריס סני (גארד, פרש), דייויד ווילסון (רץ אחורי, פרש), ג'סטין טאק (לאוקלנד), וויל היל (לאריזונה)

המספר הנוסף: בשלוש השנים האחרונות, אף קווטרבק בליגה לא מסר ליותר חטיפות מאשר איילי מאנינג, שמצא 58 פעמים את הידיים של היריבים.

טיפ לפנטזי: אולי זה קו ההתקפה שישתפר מאוד, אולי העובדה שקופלין ינסה להוריד מאיליי את כתר מלכות החטיפות ואולי העובדה שאין לו ממש תחרות, אבל רשאד ג'נינגס הולך לרוץ, לרוץ הרבה ולרוץ טוב.

מריו מאנינגהאם שחקן ניו יורק ג'איינטס. Nick Laham, GettyImages
בסיבוב הקודם הוא השיג אליפות עם הענקים. מאנינגהאם/GettyImages, Nick Laham

אנשים שהיו זקוקים לחיזוק לטענה שלהם, לפיה איליי מאנינג, למרות שתי טבעות אליפות, הוא לא קוורטרבק עלית, קיבלו את החיזוק הזה בעונה שעברה. איליי נראה מנותק לחלוטין לפרקים ארוכים וסיים עם 18 טאצ'דאונים בלבד לעומת שיא קריירה של 27 איבודים. אם זה לא מספיק, הרי שבקיץ איליי גם עבר ניתוח ולמרות שנראה שתהליך ההחלמה עובר היטב והוא יהיה מוכן לעונה, ייתכן מאוד שנמשיך לחזות בדעיכה של הקוורטרבק בן ה-33.

מה שעוד עלול לתרום לכך זו העובדה שאיליי איבד את הגארד שהיה חלק מקו ההתקפה שלו וזכה עמו בשתי אליפויות, כריס סני, שהודיע על פרישה. הענקים הביאו את ג'ף שוורץ מקנזס סיטי וינסו לחזק את ההגנה על מאנינג כדי להפחית את כמות האיבודים. אל ההגנה הצטרף דומיניק רוג'רס קרומרטי, שחטף את איליי במדי דנבר בעונה שעברה, אבל התקשה להבריק אצל סגנית האלופה. מי שנטש הוא ג'סטין טאק, שהתעצבן על ההצעה שהגישה לו הקבוצה וחתך לאוקלנד. הענקים יצטרכו להתגבר גם על חסרונו של הרץ האחורי הצעיר דייויד ווילסון, שרגע לפני הפריסיזן קיבל הודעה שפציעה חמורה בצוואר לא מאפשרת לו לשחק פוטבול יותר ונאלץ לפרוש.

את העונה שעברה הג'איינטס איבדו מהר מאוד. הם פתחו עם שישה הפסדים רצופים ולמרות שחזרו עד למאזן 6:4, לא הצליחו להשיג יותר מזה ועוד חודש חלש השאיר אותם סופית מחוץ לפלייאוף בפעם השנייה ברציפות. העונה הנוכחית תתחיל, לפחות על הנייר, עם כמה משחקים קצת יותר נוחים ולניו יורק יש צ'אנס להיות בתמונה הרבה יותר זמן. מאנינג קיבל את חברו לאליפות השנייה, מריו מאנינגהאם ויחד עם ויקטור קרוז והרוקי אודל בקהאם הוא עשוי לגלות כמה מטרות לא רעות.

ההימור: הג'איינטס נראים כמו קבוצה אפורה, אבל יכולים לסיים ב-8:8 ואולי אפילו לתת פייט על הווילד קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully