וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד פטריוטס: עוד פלייאוף, עוד אכזבה?

26.8.2014 / 8:15

בריידי ובליצ'יק ישלטו בבית כרגיל, אבל כדי להשיג טבעת אחרי עשור הם חייבים לקבל את גרונק בריא ואת ריוויס במיטבו

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Steven Senne, AP
איך הם משיגים עוד אליפות? בריידי/AP, Steven Senne

בעונה שעברה: 4:12 (מקום ראשון ב-AFC מזרח, הפסד בגמר החטיבה לדנבר)

מאמן: ביל בליצ'יק (עונה 15 בקבוצה)

הגיעו: דרל ריוויס (מגן פינה ואי, מטמפה ביי), ברנדון בראונר (מגן פינה, מסיאטל), ברנדון לפאל (תופס, מקרוליינה), פטריק צ'אנג (סייפטי, מפילדלפיה), וויל סמית' (אנד הגנתי, מניו אורלינס, נחתך), ג'יימס אנדרסון (ליינבקר, משיקגו, נחתך)

בחירות דראפט בולטות: דומיניק איסלי (תאקל הגנתי), ג'ימי גארופולו (קוורטרבק), בריאן סטורק (סנטר), ג'יימס וייט (רץ אחורי), קמרון פלמינג (תאקל התקפי)

עזבו: אקיב טליב (לדנבר), ברנדון ספייקס (לבפאלו), דיין פלטשר (לטמפה ביי), לגארט בלאנט (לפיטסבורג), סטיב גרגורי (לקנזס סיטי), אדריאן ווילסון (לשיקגו)

המספר הנוסף: שמונה פעמים התופסים של הפטריוטס נעצרו על קו ה-1 יארד בעונה שעברה. שמונה פעמים!

טיפ לפנטזי: מה צריך לעשות ג'וליאן אדלמן כדי לקבל קצת כבוד? הוא לא ייתן לכם 30 נקודות באף שבוע, אבל יציבות היא ערך חשוב בתופס מחליף וטוב לדעת לפעמים בדיוק מה אתה מקבל כשהפותחים בביי.

דארל ריוויס שחקן ניו יורק ג'טס. AP
מי האמין שנראה אותו בפטריוטס? ריוויס/AP

אז מה עדיף? להיות גרועים ולנסות לבחור כל שנה את השחקנים הכי טובים בדראפט או להיות כל שנה בצמרת הליגה, אבל לא לזכות בתואר? הפטריוטס תקועים כבר הרבה זמן עם האופציה השנייה. בשלוש השנים האחרונות הם נעצרו פעם אחת בסופרבול ופעמיים בגמר החטיבה ומאז 2004 לא חגגו בפוקסבורו אליפות, למרות שהיו קרובים פעם אחר פעם.

גם השנה, אם טום בריידי יהיה כשיר, ניו אינגלנד אמורה לקחת את הבית. בעונה שעברה היא נעזרה בלא מעט ניסים, נפלאות וקאמבקים מטורפים ונראה שיש איזשהו כוח עעליון ששומר על בליצ'יק והקוורטרבק שלו, עד שמגיע הפלייאוף. כדי שהכוח הזה יהפוך לשם שינוי גם לטבעת, ניו אינגלנד צריכה שכל הפיסות והחתיכות יתחברו לה באופן מושלם.

מה זה אומר? רוב גרונקובסקי, שבשנתיים האחרונות נפצע ללא הרף והחמיץ פעמיים את המאני טיים, חייב להישאר שלם. כמוהו גם שני מובילי ההגנה, ג'רוד מאיו (שפספס 12 משחקים בעונה הסדירה האחרונה) ו-וינס ווילפורק (שפספס 14). הפטריוטס שוב איבדו כוכב שהלך לדנבר, אחרי ווס וולקר היה זה אקיב טליב, אבל הביאו במקומו את דרל ריוויס, שנוא נפשם עד לא מזמן ואת ברנדון בראונר. אם שני אלה ישחקו לפי הרמה האמיתית שלהם, ההגנה תשתדרג בכמה רמות.

ההימור: ניו אינגלנד שרדה לא מעט משברים בשנים האחרונות ובשיאם כמובן, פרשת ארון הרננדז. למרות זאת, פעם אחר פעם היא זוכה בבית בקלות. אין סיבה שזה לא יקרה שוב, למרות שבריידי כבר בן 37. 5:11 ואז, מי יודע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully