וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי דולפינס: שקט בבקשה

26.8.2014 / 16:30

בעונה שעברה הדולפינס סבלו מפרשת אינקוגניטו-מרטין ומשלל בעיות. הפעם, עם ריאן טניהיל בוגר יותר, הם יכולים להצליח

ג'ו פילבין מאמן מיאמי דולפינס. GettyImages
יצטרך לשמור על השחקנים שלו טוב יותר. פילבין/GettyImages

בעונה שעברה: 8:8 (מקום שלישי ב-AFC מזרח)

מאמן: ג'ו פילבין (עונה שלישית בקבוצה)

הגיעו: נושון מורנו (רץ אחורי, מדנבר), ברנדן אלברט (תאקל, מקנזס סיטי), דארין קולדג' (גארד, מאריזונה), לואיס דלמס (סייפטי, מדטרויט), קורטלנד פיניגן (מגן פינה, מסנט לואיס)

בחירות דראפט בולטות: ג'וואן ג'יימס (תאקל התקפי), ג'רוויס לנדרי (תופס), בילי טרנר (תאקל התקפי), וולט אייקנס (מגן פינה)

עזבו: כריס קלמונס (סייפטי)

המספר הנוסף: עד כמה דמותו של דן מרינו עדיין מרחפת מעל המועדון? עד העונה האחרונה, מרינו החזיק בכל עשרת המקומות הראשונים בהיסטוריה של המועדון בקטגורית יארדים פר עונה לקוורטרבק. 3,913 היארדים אותם השיג אשתקד ריאן טניהיל שברו את השליטה המוחלטת של מרינו והציבו את הקוורטרבק הנוכחי במקום התשיעי בהיסטוריה של הדולפינס.

טיפ לפנטזי: העונה המאכזבת של מייק וואלאס אשתקד היא הדבר הכי טוב שקרה לכם. הערך ירד, מי שהיה הבעלים שלו לא ייגע בו שוב והשימוש בו יהיה מגוון יותר ותכוף יותר. גרסה משופרת במחיר נמון יותר. מה רע?

ריאן טניהיל מיאמי דולפינס. AP
זמן לעשות קפיצה קדימה. טניהיל/AP

עונה מוזרה מאוד עברה על מיאמי ב-2013, והיא הסתיימה עם אכזבה ענקית. הקבוצה, למרות כל הצרות והתלאות, הגיעה לשני מחזורי הסיום במאזן 6:8 ועם צ'אנס אמיתי להשיג מקום בפלייאוף לראשונה מאז 2008. אלא שאז הגיעו הפסדים עלובים במיוחד מול בפאלו והג'טס, הפסדים שהשאירו את הדולפינים מאחור.

עוד לפני כל אותה דרמה, התפוצצה במיאמי פרשת ריצ'י אינקוגניטו-ג'ונתן מרטין. רבים החמיאו למאמן פילבין על הטיפול השקט, שהשאיר את הקבוצה מאוחדת, אולם רבים אחרים טענו שדבר כזה כלל לא היה צריך לקרות מתחת לאף של ראשי המועדון. מי ששילם על כל הבלגן במשרתו היה הג'נרל מנג'ר ג'ף איירלנד, אותו החליף דניס היקי. שינוי משמעותי היה גם בהתקפה, כאשר ביל לאזור, שהיה מאמן הקוורטרבקים בפילדלפיה בעונה שעברה, מונה למתאם ההתקפה.

האיש שיצטרך יותר מכל להסתגל ללאזור הוא הקוורטרבק הצעיר ריאן טניהיל. בעונתו השנייה בליגה, טניהיל הראה שיפור ניכר והוא צריך להמשיך במגמה הזו, כאשר כמובן יהיה לו שוב את מייק וואלאס לשלוח אליו כדורים. התקפת הריצה סיימה במקום ה-26 בליגה בעונה שעברה ושם צפוי שדרוג משמעותי, כאשר נושון מורנו, שהגיע מדנבר, יקבל הרבה נשיאות וייעזר בברנדן אלברט. התאקל היה אחד הגורמים להצלחה של ג'מאל צ'ארלס בקנזס סיטי והוא ייפתח היטב את קווי ההגנה שיעמדו מולו.

ההימור: במיאמי קודם מחפשים שקט ואחר כך יתפנו לפוטבול. אם הם יפתחו את העונה עם ניצחון ביתי על הפטריוטס, אולי זה ייתן דחיפה. 7:9 ו-ווילד קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully