וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון רדסקינס: בעזרת השם

28.8.2014 / 17:00

הכינוי של הרדסקינס עושה בעיות, אבל אם הם יתגברו עליהן, עם RG3 בריא ודשון ג'קסון בכושר, יש מצב לעונה טובה בבירה

רוברט גריפין השלישי שחקן וושינגטון רדסקינס. רויטרס
אחרי עונה קשה, הוא חייב להיות בריא הפעם. רוברט גריפין השלישי/רויטרס

בעונה שעברה: 13:3 (מקום אחרון ב-NFC מזרח)

מאמן: ג'יי גרודן (שנה ראשונה בקבוצה)

הגיעו: דשון ג'קסון (תופס, מפילדלפיה), ריאן קלארק (סייפטי, מפיטסבורג), קולט מקוי (קוורטרבק, מסן פרנסיסקו), שון לאובאו (גארד, מקליבלנד), קליפטון גית'רס (אנד הגנתי, מפילדלפיה), טרייסי פורטר (מגן פינה, מאוקלנד)

בחירות דראפט בולטות: טרנט מרפי (ליינבקר), מורגן מוזס (תאקל), ספנסר לונג (גארד), בשאוד ברילנד (מגן פינה), ריאן גרנט (תופס)

עזבו: וויל מונטגומרי (לדנבר), טנארד ג'קסון (הושעה לתקופה בלתי מוגבלת על שימוש בסמים)

המספר הנוסף: אחרי שאוהדי הרדסקינס ראו איך דשון ג'קסון משפיל אותם בבית, במשחק הראשון של העונה שעברה, הם שמחים לראות אותו בצד שלהם כעת. בעונה שעברה, לג'קסון היו שמונה תפיסות של 40 יארד ומעלה, שתיים יותר ממה שהיו לכל שחקני וושינגטון גם יחד.

טיפ לפנטזי: יש הרבה כלים מעניינים בבירה, אבל אף אחד מהם לא זול כמו הטייט אנד ג'ורדן ריד, שיהיה נכס בהתקפה של גרודן. לולא הפציעה אשתקד היינו מדברים עליו הרבה יותר.

דשון ג'קסון שחקן פילדלפיה איגלס. Seth Perlman, AP
הלך מפילי היישר ליריבה. ג'קסון/AP, Seth Perlman

2012 הייתה שנה תקווה עבור הקבוצה מהבירה, 2013 הייתה שנה ייאוש. מה תהיה 2014? זו השאלה שכולם מחכים לקבל את התשובה לגביה. וושינגטון עברה בקיץ החולף זעזועים שמספיקים לכמה פגרות. אחרי שהופיעה בפלייאוף בעונת הרוקי של רוברט גריפין השלישי, לראשונה מאז 2007, היא התרסקה חזרה למציאות עם שלושה ניצחונות בלבד בעונה שעברה ויצאה לעשות שיפוצים.

המאמן מייק שנאהאן פוטר. את תפקידו על הקווים תפס ג'יי גרודן, אחיו של ג'ון ומתאם ההתקפה של סינסינטי בשלוש העונות האחרונות. לתפקיד הג'נרל מנג'ר קודם באופן רשמי ומוחלט ברוס אלן, במקומו של שנאהאן, שהחזיק גם בג'וב הזה. גרודן צירף לעצמו גם את שון מקבאי, שהיה מאמן הטייט אנדים והפך למתאם ההתקפה. כל אלה יצטרכו להוציא כמה שיותר מהסגל הקיים.

הרדסקינס, שעדיין עסוקים במאבק הבלתי נגמר על הכינוי הבעייתי שלהם (מאבק שעשוי בכל זאת להסתיים בקרוב, כאשר הם יחויבו לשנות את השם), ביצעו את אחד המהלכים הגדולים של הפגרה כאשר לקחו את דשון ג'קסון מהיריבה פילדלפיה. ג'קסון, יחד עם פייר גרסון, אמורים להיות מטרה מצוינת עבור RG3, שיודע שפעם אחת מותר לפשל בליגה הזו, אבל לא פעמיים ברציפות. אחרי הפציעה הקשה בפלייאוף 2012, הקוורטרבק הצעיר ראה איך כמעט כל המספרים שלו צוללים בעונה שעברה, אליה הוא לא באמת הגיע כשיר. עכשיו, בתקווה, הכול בסדר עם הברך וגריפין יוכל לחזור לחרוך את המגרש, תוך שהוא נעזר ברץ האחורי אלפרד מוריס. מי שינסה לשמור על מקומו בסגל הוא ג'רי רייס ג'וניור, בנו של התופס האגדי. הסנטר וויל מונטגומרי, ששיחק בכל אחד מהמהלכים ההתקפיים של הקבוצה בעונה שעברה, עזב והרדסקינס יקוו שקורי ליכטנשטייגר יצליח להחליפו. בהגנה, לונדון פלטשר הוותיק פרש בתום קריירה מופלאה וקינן רובינסון, שהרשים במחנה האימונים, נראה מוכן להחליפו בעמדת הליינבקר הפנימי.

ההימור: בוושינגטון יש לא מעט פוטנציאל ויותר גרוע מהעונה שעברה כנראה לא יהיה. RG3 יחזור למיטבו, דשון ג'קסון יספק מספרים והרדסקינס החדשים (או איך שלא יקראו להם) יהיו באזור המקום בפלייאוף עם מאזן 7:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully