וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס קאובויס: הכול כרגיל בג'רילנד

29.8.2014 / 10:30

רומו וגארט נשארו, וור ואוסטין הלכו, ההגנה מפורקת לגמרי והכי גרוע, ג'רי ג'ונס פותח עוד עונה בתור בעלים/GM

טוני רומו דאלאס קאובויס. Duane Burleson, AP
קשה לראות את דאלאס מגיעה למשהו. רומו/AP, Duane Burleson

בעונה שעברה: 8:8 (מקום שני ב-NFC מזרח)

מאמן: ג'ייסון גארט (עונה רביעית בקבוצה)

הגיעו: ברנדון ווידן (קוורטרבק, מקליבלנד), קיילב הייני (קוורטרבק, מקליבלנד), אמובי אוקויה (תאקל, משיקגו), ריאן וויליאמס (רץ אחורי, מאריזונה)

בחירות דראפט בולטות: זק מרטין (תאקל התקפי), דמרקוס לורנס (אנד הגנתי), אנתוני היצ'נס (ליינבקר)

עזבו: דמרקוס וור (לדנבר), מיילס אוסטין (לקליבלנד), קייל אורטון (שחקן חופשי), פיל קוסטה (שחקן חופשי), ג'ייסון האצ'ר (לוושינגטון)

המספר הנוסף: בכל 11 המשחקים בהם הקאובויס נתנו לדמארקו מארי לרוץ יותר מ-20 פעמים, הם לא הפסידו (וגם, מעולם בתולדות הליגה לא הייתה קבוצה שסיימה ארבע עונות רצופות במאזן חצוי. הרצף הנוכחי של הקאובויס עומד על שלוש).

טיפ לפנטזי: הקאובויס בונים על טרנס וויליאמס כתופס מספר 2, אחרי שבעונת הרוקי שלו הוא היה די סביר עם יותר מ-40 תפיסות ו-700 יארדים, יחד עם חמישה טאצ'דאונים וכמה מהלכים גדולים. אם תעלו אותו מהספסל במחזור המתאים, תרוויחו.

ג'רי ג'ונס בעלים דאלאס קאובויס. Streeter Lecka, GettyImages
למה הוא מתעקש להחזיק בתפקיד המקצועי? ג'ונס/GettyImages, Streeter Lecka

ארבע שנים לא נהנו אוהדי דאלאס ממשחק פלייאוף. שלוש שנים ברציפות, הם רואים את הקבוצה שלהם מסיימת במאזן 8:8. בכל מקום אחר בליגה, הג'נרל מנג'ר היה אמור לחשוש למעמדו, אבל מה עושים כשהג'נרל מנג'ר הוא גם הבוס?

נראה שאין חדש בג'רילנד, בניצוחו של השליט הכל-יכול ג'רי ג'ונס. הקאובויס לא גרועים, אבל הם גם לא טובים והם ימשיכו לחיות ובעיקר ליפול על טוני רומו והיכולת המיוחדת שלו להבריק ואז להפסיד את המשחק ברגע האחרון. דאלאס כבר הייתה במאזן 5:7 בעונה שעברה וחלמה על הפלייאוף, אבל שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים הותירו אותה בחוץ ואם זה לא הספיק, הרי שרומו נפצע בגבו ונזקק לניתוח.

הקוורטרבק אמור להיות מוכן לעונה הקרובה. הבעיה היא שסביבו הוא יגלה לא מעט שינויים. מיילס אוסטין אמר שלום וגם כוכב ההגנה דמרקוס וור שוחרר, אבל נראה שהמכה הרצינית היא הפציעה של שון לי, שקרע את הרצועה ביום הראשון של האימונים ויחמיץ את העונה כולה. גם הרוקי דמארקוס לורנס שבר את הרגל וייעדר לפחות שלושה מחזורים וכדי לקנח, גם מגן הפינה אורלנדו סקנדריק וגם הסייפטי ג'קאר המילטון הושעו בשל עבירות על חוקי הסמים בליגה. רוד מארינלי, האיש ש"הוביל" את דטרויט ל-16:0, קודם לתפקיד מתאם ההגנה במקום מונטה קיפין וינסה לשפר את ההגנה הגרועה בליגה ב-2013.

בדראפט, בניגוד להרגלו, ג'רי ג'ונס פעל דווקא לפי ההיגיון. הוא ויתר על האפשרות להביא את ג'וני מאנזיל ולקח במקומו את הגארד זק מרטין, שאמור להיות העוגן החדש בקו ההתקפה ולשמור על רומו בקו התקפה שיכלול שוב את טיירון סמית', התאקל השמאלי האיכותי. מעבר לכך, דז בריאנט ימשיך להיות מטרה עיקרית יחד עם ג'ייסון וויטן, בעוד דמרקוס מארי ינסה לעשות קפיצה קדימה.

ההימור: אולי הפעם, דאלאס? כנראה שלא. הזעזועים נראים חזקים מדי ועוד עונה מתסכלת עבור האוהדים תיגמר במאזן 10:6. אולי ג'רי ישקול להביא איש מקצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully