וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטימור רייבנס: הסערה שאחרי הסערה?

25.8.2014 / 17:00

עוד קיץ סוער עבר על העורבים. רייס נעצר והושעה, סטיב סמית' הגיע והחוזה של פלאקו ממשיך להכביד. יש צ'אנס לפלייאוף?

ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. Nick Wass, AP
ינסה להרים את בולטימור. פלאקו/AP, Nick Wass

בעונה שעברה: 8:8 (מקום שלישי ב-AFC צפון)

מאמן: ג'ון הארבו (עונה שביעית בקבוצה)

הגיעו: סטיב סמית' (תופס, מקרוליינה), אואן דניאלס (טייט אנד, מיוסטון), ג'סטין פורסט (רץ אחורי, מג'קסונוויל), וויל ראקלי (גארד, מג'קסונוויל), ארון רוס (מגן פינה, מניו יורק ג'איינטס, קרע את האכילס ויחמיץ את העונה)

בחירות דראפט בולטות: סי ג'יי מוסלי (ליינבקר), טימי ג'רינגן (תאקל הגנתי), טרנס ברוקס (סייפטי), קרוקט גילמור (טייט אנד)

עזבו: דאלאס קלארק (פרש), אד דיקסון (לקרוליינה), ג'יימס איהדיגבו (לדטרויט), מייקל אור (לטנסי), ג'אמיל מקלין (לניו יורק ג'איינטס), קורי גרהאם (לבפאלו), ברנדון סטוקלי (פרש), ארתור ג'ונס (ליוסטון)

המספר הנוסף: מאז שנכנס לליגה ב-2008, ג'ו פלאקו הוא הקוורטרבק עם הכי הרבה ניצחונות (71).

טיפ לפנטזי: תמיד טוב לקחת תופס טוב מאוד, שרוצה להיות מצוין, יכול בכל מהלך נתון לתת לך עשר נקודות וכבונוס, הוא בשנה האחרונה לחוזה. תנו לטוריי סמית' צ'אנס בתור תופס שני.

סטיב סמית' שחקן קרוליינה פנת'רס. AP
יביא המון ניסיון. סמית'/AP

קיץ סוער שני ברציפות עבר על העורבים. בסיום עונת האליפות הם שינו את פניהם על כר הדשא, עם הפרישה של ריי לואיס, העזיבה של אנקואן בולדין והחוזה הענק שקיבל ג'ו פלאקו. זה לא ממש עבד, בולטימור הפסידה בעונה שעברה חמישה משחקים מתוך השמונה הראשונים וגם את שני האחרונים, ונותרה מחוץ לפלייאוף.

כדי לחזור לשם, הרייבנס הבינו שהם חייבים לשפר את עצמם בשני צידי המגרש. בדראפט, בולטימור השקיעה את שלוש הבחירות הראשונות שלה בשחקני הגנה. היא גם הביאה את מגן הפינה ארון רוס מהג'איינטס, אבל הוא קרע את גיד האכילס במחנה האימונים ולא ישחק העונה. את הרעש הגדול בולטימור עשתה בהתקפה. מייקל אור, האיש והבליינד סייד, עזב את פלאקו, אבל הרייבנס כן יתהדרו העונה בטייט אנד אואן דניאלס ובעיקר בסטיב סמית', שעזב את קרוליינה אחרי שנים ארוכות ומאוד רוצה להוכיח שעוד נשאר לו מה למכור. במחזור הרביעי, כשבולטימור תארח את הפנת'רס, צפו לניצוצות.

מבחינת פלאקו עצמו, הוא מקבל מתאם התקפה חדש בדמות גארי קוביאק, שפוטר במהלך העונה החולפת מאימון יוסטון ויקווה להשתקם. הניסוי עם ג'ים קולדוול התגלה כלא מוצלח והתקפת הריצה של הרייבנס סיימה במקום ה-30 בליגה. בהגנה, טרל סאגס ואלביס דומרוויל ימשיכו להנהיג את חוליית הליינבקרים המצוינת, אליה מצטרף הרוקי מוסלי. בבולטימור יחפשו בעיקר שקט אחרי פגרה מלאה בשחקנים עצורים ובראשם, ריי רייס ותקרית המכות לארוסתו. הרץ האחורי הושעה לשני המשחקים הראשונים של העונה בגלל הפרשה.

ההימור: הרייבנס עדיין משלמים על החוזה שהעניקו לפלאקו. הוא מצדו, עדיין לא הוכיח שהוא שווה את הכסף. לאן כל זה יוביל? לעוד עונה מאכזבת. 9:7 והביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully