וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מייקל סם ערך את הבכורה בסנט לואיס

השחקן שיצא מהארון משך את תשומת הלב בהפסד של הראמס 26:24 לניו אורלינס. מאט ריאן נראה טוב בניצחון אטלנטה

מייקל סם בקומביין. GettyImages
מנסה למצוא את מקומו בליגה. סם/GettyImages

השבוע הראשון של משחקי קדם העונה נמשך במלוא המרץ והלילה (בין שישי לשבת) נערכו שישה משחקים נוספים. במוקד עמדה הבכורה של מייקל סאם, השחקן שיצא מהארון, בסנט לואיס. הראמס אומנם הפסידו בבית 26:24 לניו אורלינס, אבל משך את מירב תשומת הלב ושיחק כאנד הגנתי. סאם הנרגש אמר בסיו: "היה אדיר. וואו! זו הייתה הבמה הגדולה. אני יכול לשחק בליגה הזו, אני יכול". הוא סיים עם תאקל אחד והגיע לקוורטרבק פעם אחת. במשחק עצמו, דרו בריס לא שותף וריאן גריפין הוביל את ניו אורלינס עם 179 יארד וטאצ'דאון.

משחק מרתק נערך בשיקגו, שם הברס ניצחו 28:34 את פילדלפיה. כריס וויליאמס כיכב וקלט מסירה ל-73 יארד וטאצ'דאון מידיו של ג'ימי קלאוסן בדרך למהפך של שיקגו. 79 יארד למארק סאנצ'ז בבכורה בפילי, 150 וצמד לקלאוסן בשיקגו. ג'יי קאטלר סיים עם 9 מ-13 ל-85 יארד וטאצ'דאון.

מאט ריאן שחקן אטלנטה פאלקונס. GettyImages
נראה טוב. ריאן/GettyImages

בפאלו, שהפסידה לניו יורק ג'איינטס במשחק היכל התהילה לפני כשבוע, ניצחה הפעם 18:20 בקרוליינה, ששיחקה ללא קאם ניוטון. אי ג'יי מנואל רשם 9 מ-13 ל-96 יארד אצל הבילס.

מינסוטה גברה 6:10 בבית על אוקלנד. 21 יארד למאט שאוב בבכורה בריידרס, מאט קאסל הוביל את הווייקינגס עם 62 יארד, בעוד טדי ברידג'ווטר מסר ל-49 יארד.

מאט ריאן נראה חד מאוד בסדרה אותה שיחק ב-10:16 של אטלנטה על מיאמי. הוא סיים עם 7 מ-7 ו-53 יארד. טי ג'יי ייטס הוביל את המנצחים עם 127 יארד, סת' לובאטו מסר ל-124 עבור הדולפינס. ריאן טניהיל נראה טוב אף הוא עם 6 מ-6 וטאצ'דאון.

ג'קסונוויל הכניעה 10:16 את טמפה ביי. הקוורטרבק הרוקי שלה, בלייק בורטלס, מסר 7 מ-11 ל-117 יארד. מייק גלנון מסר ל-140 יארד וטאצ'דאון אצל הבאקנירס.

  • עוד באותו נושא:
  • מייקל סם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully