וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסמעיל ריאן: "החלטתי ללכת למקום שאוכל להתקדם בו"

8.8.2014 / 8:31

קשר מכבי חיפה קרוב לעבור בהשאלה לבני סכנין: "היו לי לא מעט התלבטויות". המשחק נגד קרית שמונה ייערך באצטדיון בעפולה

שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. אדריאן הרבשטיין
בדרך לסכנין. ריאן/אדריאן הרבשטיין

קשרה הצעיר של מכבי חיפה, איסמעיל ריאן, סיכם את כל תנאיו בבני סכנין וממתין רק לסיכום רשמי בין המועדונים. בסכנין הוציאו הודעה לפיה השחקן חתם בשורותיה וכן המעבר סוכם מול מכבי חיפה אלא שגורמים רשמיים בחיפה אמרו לוואלה! ספורט שעדיין אין הסכם רשמי על השאלתו של ריאן. עם זאת, ההערכה בשני המועדונים היא שרק מהלך דרמטי ימנע את השלמת העסקה והשאלה של ריאן לסכנין.

בחיפה צפויים לדרוש שריאן, כמו מוחמד גדיר, לא ישחק מולם במפגשים הישירים בין הקבוצות. לא ברור אם איציק כהן, שמכבי חיפה מחזיקה בכרטיסו, יידרש לכך גם כן.

ריאן כתב בעמוד הפייסבוק שלו אתמול בלילה על המעבר הצפוי. "אני שמח להודיע שאני מצטרף בהשאלה עד סוף העונה לבני סכנין. היו לי לא מעט התלבטויות אבל בסוף החלטתי ללכת למקום שאני בטוח שאוכל להתקדם בו ולצבור בו ניסיון. אני מבטיח לתת הכל למען הצלחת הקבוצה על המגרש, כמו שחונכתי".

הקבוצה תעבור בבקרת התקציבים, מה שיאפשר גם לריאן וגם לגיא לוי לקחת חלק במשחק הקרוב במסגרת גביע הטוטו, המתוכנן ליום ראשון. בני סכנין תארח את קרית שמונה בגביע הטוטו באיצטדיון בעפולה בסופו של דבר. כידוע, המגרש בסכנין עדיין לא אושר ובקבוצה תכננו לארח בעכו אלא שכעת מסתבר שגם המגרש בעכו לא קיבל את האישור הדרוש והמשחק יתקיים בביתה של הקבוצה מהלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully