וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ ינסה להביא לפשרה בין עטר לרואש

7.8.2014 / 11:09

הבעלים החליט להתערב בסכסוך, אך במועדון סקפטיים שיצליח למנוע את עזיבתו של הקפטן המושעה. עטר ממשיך לחפש חלוץ

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, מתכוון להתערב בסכסוך בין ראובן עטר לאושרי רואש בניסיון להביא לרגיעה בין המאמן לקפטן. כץ, שהיה מודע לנתק בין השניים אך היה בטוח שהדברים יסתדרו, החליט להיכנס יותר ברצינות לנושא בעקבות השעיית הבלם, כשבמועדון עדיין חוששים שלא יהיה מנוס מעזיבתו.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
"כל הרוחות יירגעו ואז נראה איך פותרים את זה". יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

כץ עצמו העדיף שלא להשעות את רואש, אך לא רצה להתערב בהחלטה של עטר ולבסוף אישר את ההשעייה. ?כל הרוחות יירגעו ואז נראה איך פותרים את זה?, אמר כץ לוואלה!ספורט. במקביל בקבוצה ממשיכים לחפש חלוץ, כשבשלב זה העלויות הכרוכות בהבאת תומר סוויסה גבוהות מדי לחיפה ולכן השחקן לא מגיע לקבוצה.

בחיפה מקווים לקבל עזרה מהעירייה במימון עלויות מתחם האימונים בקרית חיים, כשייתכן ובסופו של דבר יסכימו במועדון להצעת מנכ"ל העירייה שמואל גנץ להכניס קבוצות ילדים ממועדונים נוספים לאימונים במתחם כדי להוזיל את העלויות.

בינתיים בחיפה נתקלו בבעיה נוספת, כאשר עירוני קרית אתא דורשת דמי השבחה בגובה 300,000 שקל על אלמוג אוחיון שחתם לארבע שנים בקבוצה. בקרית אתא זעמו על כך שלא דיברו איתם לפני שהשחקן חתם, וכעת בקבוצה ייגשו לבוררות מול אוחיון.

אגב, הפועל חיפה עדיין לא עברה בבקרת התקציבים, ואם לא תעשה זאת עד יום שלישי לא תוכל הקבוצה להשתמש ביובל שבתאי, מהראן אבו ריא, גל כהן, סטיבן כהן, עומר ורד ואוחיון, כשגם המאמן ראובן עטר לא יוכל לעמוד על הקווים בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully