וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: מכבי תל אביב תצמצם את פעילות הבוגרים

6.8.2014 / 22:30

בעקבות חילוקי הדעות עם האיגוד, הודיע יו"ר המועדון לענפי ספורט של האגודה על הפסקת פעילות הענף במתכונת הנוכחית

אמרי פרסיאדו. ברני ארדוב
עדיין לא ברור איך ההחלטה תשפיע על האתלטים. אמרי פרסיאדו/ברני ארדוב

אגודת מכבי תל אביב באתלטיקה, שמנהלת בחודשים האחרונים עימות מתוקשר מול איגוד האתלטיקה, החליטה לצמצם משמעותית את פעילות הבוגרים של האגודה בעקבות אותו סכסוך. יושב ראש המועדון לענפי ספורט של מכבי תל אביב, דורון שיטרוק, הודיע כי בעקבות חילוקי דעות מול איגוד האתלטיקה, האגודה לא תאפשר את המשך הפעילות במתכונת הנוכחית.

"אגודת מכבי תל אביב סוברת עדיין כי ההנהלה הקיימת לא מסוגלת להוביל את ענף האתלטיקה - הן מקצועית, הן ערכית והן ציבורית - למקום הראוי לו", כתב שיטרוק. "מיותר לציין שעד עתה לא נעשה כל ניסיון גישור או שיח עם אגודת מכבי תל אביב, אשר מהווה כ-30 אחוזים מענף האתלטיקה בארץ. באגודה כ-60 אתלטים ומאמנים מקבלי שכר, ובכל שנה משקיעה האגודה כמיליון שקלים".

עוד מציין שיטרוק כי "לאור העובדה שמבחינת האגודה המאבק הזה נכשל ואין פרטנר לפתרון, החליטה האגודה על הפסקת פעילות ענף האתלטיקה במתכונת הנוכחית. האגודה תמשיך לנהל מחלקת נוער וילדים ותעביר משאבים לטיפול באתלטים נבחרים ברמה הגבוהה ובמאמניהם, אך תצמצם באופן משמעותי את פעילות מחלקת הבוגרים. במקביל הוקמה קרן לטיפול פרטני באתלטי נוער מבטיחים, אשר יקבלו מלגות לפי החלטת מאמניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully