וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות הבדמינטון נגד כריסטיאנו רונאלדו

6.8.2014 / 20:50

אחרי ששחקנים ישראלים נהגו להופיע למשחקים עם חולצות של מועדוני כדורגל, הוכנס שינוי בתקנון שיאסור זאת מהעונה הבאה

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
נשאר מחוץ למשחק. רונאלדו/רויטרס

התאחדות הבדמינטון הישראלית פועלת כדי לשמור על הייחודיות שלה: במסגרת תקנון ההתאחדות נכנס שינוי מעניין כאשר הוחלט שמעתה שחקנים לא יוכלו להופיע לתחרויות הליגה עם חולצות של מועדוני ספורט מענפים אחרים. ההחלטה מגיעה מאחר שצעירים רבים נהגו להופיע למשחקים עם חולצות של ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד וקבוצות נוספות. אחד מחברי ההתאחדות אמר בהלצה במהלך ישיבת ההתאחדות: "כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד הופיע בליגה הישראלית לבדמינטון במשך שנה שלמה, כך מתברר".

במהלך הישיבה בישר יושב ראש ההתאחדות מיכל שניידרמן כי הליגה האישית תישא פרסים כספיים כאשר תינתן גם האפשרות להשגת מלגת לימודים על סך 10 אלף שקל בשנה ממפעל הפיס. בנוסף, מנכ"ל ההתאחדות, ניר שדה, עדכן את מנכ"ל הוועד האולימפי, גילי לוסטיג, כי לענף יש מועמדת לסגל האולימפי לקראת המשחקים האולימפיים של אירופה בשנה הבאה - דנה קוגל בת ה-17 ממכבי ראשון לציון שתנסה להצטרף למישה זילברמן.

בתוך כך, במסגרת האסיפה השנתית של התאחדות הבדמינטון העולמית הוחלט על מספר שינויים, וביניהם לגבי הכרעת המשחק שתעבור לשיטת הטוב מחמש מערכות במקום שלוש, וכל מערכה תשוחק עד 11 וללא הארכה (גם תוצאה 10:11 אפשרית). ההחלטה תישאר בעינה עד לינואר 2015 ולאחר מכן יוחלט אם להמשיך בחידוש המדובר.

  • עוד באותו נושא:
  • בדמינטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully