וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יהיה יותר קשה מבמשחק הראשון"

6.8.2014 / 19:51

אחרי ה-1:1 ברוסיה, ברק בכר וקרית שמונה חולמים על סנסציה נגד דינמו מוסקבה (ה', 20:00, ספורט2). קוקורין בהרכב היריבה

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
רשת נקייה שווה עלייה. חיימוב/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה השלימה הערב (רביעי) את ההכנות לקראת משחק הגומלין נגד דינמו מוסקבה במוקדמות הליגה האירופית, מחר בניקוסיה (חמישי, 20:00, ספורט2). אחרי ה-1:1 המפתיע בבירת רוסיה, מחזיקת הגביע מקווה לרשום סנסציה נוספת ולהדיח את היריבה העשירה.

המאמן ברק בכר תרגל הרכב זהה לזה שפתח ברוסיה, ולא נראה שהוא יבצע שינויים לקראת המשחק. בכר אמר לקראת המשחק: "המשחק הראשון הוכיח שלמרות העדיפות שלהם, הכול אפשרי. עשינו הכנה לא פחות טובה משעשינו למשחק הקודם. אני מניח שגם דינמו נערכים אלינו בצורה הכי טובה והולך להיות משחק יותר קשה מהמשחק הראשון. אנחנו רוצים לשמח הרבה אוהדים בארץ שהספורט הישראלי חשוב להם".

השוער גיא חיימוב שיודע שאם הוא ישמור על רשת נקייה הקבוצה תעלה, הוסיף: "אנחנו מרגישים טוב מאוד ורוצים להמשיך באותו קו השל המשחק הקודם, רק שכאן נצטרך לתת הרבה יותר מעצמנו לאורך כל המשחק. אין ספק שזה יהיה קשה מאוד, אבל ניתן את הכל על המגרש ונקווה להצליח ולשמח קצת את האוהדים שלנו בארץ ואת אוהדי הספורט בכלל".

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, רועי קהת, אחמד עאבד, דויד מנגה, רוג'רס קולה.

שחקן דינמו מוסקבה, אלכסנדר קוקורין. GettyImages
איום גדול. קוקורין/GettyImages

אחרי האכזבה מה-1:1 הביתי, בדינמו מוסקבה מקווים לתקן ולנצח את קרית שמונה. יחד עם זאת, למרות המשחק וסכנת ההדחה מאירופה, בתקשורת הרוסית עדיין עסוקים יותר במסע הרכש של הקבוצה, שלא נגמר במתיו ולבואנה ועכשיו מתרכז בבלם אולימפיאקוס, קוסטאס מנולאס. אגב ולבואנה, הקשר הצרפתי הגיע לקפריסין והוא כבר מתאמן עם הקבוצה. יחד עם זאת, הוא לא יכול לשחק כמובן.

המאמן סטניסלב צ'רצ'סוב הודיע שכריס סמבה ו-וויליאם ונקר יהיו כשירים למרות פציעות קלות. לעומת זאת, אלכסיי יונוב ויורי ז'ירקוב בספק. אם יונוב לא יוכל לשחק, פיודר סמולוב כנראה יורכב במקומו. אלכסנדר קוקורין שלא פתח במשחק הראשון, יעלה הפעם בהרכב. קוקורין כבש שלושער ובישל שער נוסף ב-3:7 של דינמו על רוסטוב במחזור הפתיחה ברוסיה והוא בכושר פנטסטי.

המאמן צ'רצ'סוב אמר היום: "לא הופתענו במשחק הראשון. שיחקנו בו טוב. התוצאה שהם השיגו במשחק הראשון טובה לקרית שמונה ואני צופה שהיא תסתגר בהגנה ותנסה לצאת למתפרצות".

הרכב משוער: ולדימיר גאבולוב, אלכסיי קוזלוב, כריס סמבה, ולדימיר גרנאט, אלכסנדר בוטנר, וויליאם ונקר, איגור דניסוב, אלכסיי יונוב, באלאש דז'ודז'אק, אלכסנדר קוקורין, קווין קוראני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully