וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: איציק כהן יצטרף לאימונים

6.8.2014 / 21:29

אם יושג סיכום בין המועדונים, בלם מכבי חיפה יצטרף. ניסיון לשכנע את ריאן להגיע. התקדמות במו"מ עם איגור יובאנוביץ'

שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. אדריאן הרבשטיין
"נפגשנו עם ריאן ונעשה זאת שוב". איסמעיל ריאן/אדריאן הרבשטיין

ראשי בני סכנין צפויים להיפגש היום (רביעי) עם איסמעיל ריאן, שחקנה של מכבי חיפה, בניסיון לשכנעו לחתום בקבוצה. בסכנין מעוניינים מאוד בקשר שקיבל הודעה מהירוקים לפיה הוא יושאל עונה נוספת, וכעת בסכנין ינסו לשכנע את הקשר הצעיר שמחזיק בהצעות נוספות להגיע. "נפגשנו כבר עם ריאן ונעשה זאת שוב", אישר גורם בהנהלה. "אנחנו מקווים שאחרי הפגישה הוא ישתכנע לשחק אצלנו".

מי שכנראה בכל מקרה יצטרף ממכבי חיפה הוא איציק כהן. הבלם יתחיל להתאמן בסכנין מחר ואם המועדונים יסגרו ביניהם את התנאים, הוא יצטרף. בקבוצה רצו את תמיר כהן, אבל אחרי שהמועמדות שלו ירדה מהפרק, כהן הפך לאופציה המועדפת.

בנוסף, נרשמה התקדמות במשא ומתן עם המגן הקרואטי איגור יובאנוביץ' כשכעת קיימים פערים קטנים בין הצדדים. השוער שמיועד לשמש כשוער המחליף רן קדוש ממשיך להתאמן, ובצוות המקצועי רוצים להחתימו. נכון לעכשיו הפער בין הצדדים הוא סביב הדרישה של השוער לקבל רכב והוצאות דלק בשל העובדה שהוא מתגורר באיזור המרכז. בסכנין מקווים להגיע עם קדוש לסיכום בעניין ולצרף אותו רשמית לקבוצה.

בהנהלה עובדים על הליקויים באצטדיון דוחא כדי להביא לאישורו על ידי ההתאחדות. אתמול חגגו שחקני ואנשי המועדון בחתונתו של המגן עלי עוסמאן.

(עדכון ראשון: 15:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully