וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אושרי רואש נזרק מהאימון

5.8.2014 / 18:35

עימות נוסף בין עטר לקפטן, שעשוי לבקש לעזוב. כץ שוב מאיים בעזיבה: "לא יודע אם אני נשאר, שוקל ברצינות את המשך דרכי"

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
היחסים עם רואש מסתבכים. עטר/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה חצתה את רף 700 המנויים בתום ארבעה ימי מכירה והיא קרובה להשוות את כמות המנויים של העונה שעברה – 1,100. אחרי שנערכו שני ימי סיור באצטדיון סמי עופר, אליהם הגיעו כ-1,000 אוהדים, במועדון הציבו יעד מכירתי של כ-1,500 מנויים. במועדון מאמינים שפתיחת עונה טובה תביא למכירה של כ-2,000 מנויים. יחד עם זאת, בקבוצה יודעים שהכמויות הללו יביאו לכך שרק יציע אחד באצטדיון החדש ייפתח לאוהדי הקבוצה.

בינתיים במועדון ממשיכים להיות עסוקים גם בנושא עאהד עזאם ואושרי רואש. הראשון מחרים את האימונים בגלל שמשכורתו לא שודרגה ובמועדון מנסים להגיע לעמק השווה מול סוכנו גלעד קצב, ולסיים את הסאה במהירות. במקרה של רואש נראה שהנתק בינו לבין ראובן עטר עדיין רחוק מסיום. סאגת אושרי רואש ממשיכה והיום נראה שהגיעה לשיאה. במהלך אימון כושר בחוף הים התבקש רואש להגביר את הקצב, ולאחר שלא עשה כן, הוא הוצא מהאימון. רואש לא מעוניין להישאר בקבוצה וראובן עטר לא צפוי להתנגד. למרות זאת, בשלב זה יואב כץ מטיל וטו על העניין. במצב הנוכחי נראה שרואש לא יהיה שחקן הרכב ושטאדאס קיאנסקאס או גל כהן יענדו את סרט הקפטן.

יואב כץ הפתיע בתגובתו לעניין כשאמר: "סאגת אושרי רואש זה לא רלוונטי בכלל כי אני לא יודע אם אני נשאר בהפועל חיפה. אני שוקל בהחלט לעזוב את המועדון ככה שאני בטח לא אתעסק כרגע באושרי ובסיפור הזה".

בחיפה ציינו שהם סקפטיים מאוד לגבי האפשרות שכץ אכן יעזוב את המועדון שכן גם בעבר הבעלים איים בעזיבה. "יואב הצהיר הרבה פעמים שהוא יעזוב", אמרו בסביבת המועדון, "הוא מאוכזב מכל נושא המגרשים של מחלקת הנוער ונראה שיש לו סדקים ברצון להחזיק את הקבוצה. אבל מכאן ועד לעזוב הדרך עוד ארוכה".

הישאם כיוואן עדיין לא חתם על חוזה חדש, אך הוא הבהיר למקורביו שהוא מאמין שבסופו של דבר הוא ישחק בחיפה בעונה הקרובה.

דבר נוסף בו מתעסקים במועדון הוא החוב שקיים לשחקנה לשעבר של הקבוצה, עדי שלג. האחרון זכה בבוררות וקיבל רק חלק מהכסף, ובבקרת התקציבים ובהתאחדות הבהירו שהפועל חיפה לא תוכל לפתוח את העונה עד שהיא תכסה את כל החוב. שלג מצידו הבין מאנשי המועדון שהיום (שלישי) יועבר לו כל הכסף שנותר והעניין ייפתר.

(עדכון ראשון: 12:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully