וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב יעביר 10 מיליון שקל כערבויות

5.8.2014 / 12:15

בקרת התקציבים מכירה בהכנסות נמוכות יותר מבשנה שעברה, והבעלים יצטרך למלא את החסר. כרגע לא יוחתם שחקן נוסף

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
צריך לשלם חובות. טביב/מגד גוזני

בית"ר ירושלים מתכוננת למחזור הראשון בגביע הטוטו – משחק נגד הפועל פתח תקוה- אך המאמן מנחם קורצקי יידע רק ביומיים הקרובים אלו שחקנים יעמדו לרשותו מכיוון שלא כולם עברו בבקרת התקציבים. על פי התקנון, שחקנים שסיימו את העונה שעברה במועדון ובעלי חוזים יכולים לשחק בגביע הטוטו גם אם עדיין לא עברו בבקרה, אך בית"ר עדיין לא העבירה תקציב וישנם דיונים בין ראשי המועדון לבקרה עם לא מעט פערים בין הצדדים. בקרת התקציבים לא מאשרת לבית"ר הכנסות צפויות זהות לאלה שאושרו בעונה שעברה בנוגע למכירת כרטיסים וספונסרים, וכמו כן דורשת תשלום חובות, למשל אלו למאמן שפוטר, אלי כהן.

לפיכך, אלי טביב אמור להעביר סכום של לפחות 10 מיליון שקלים כדי שהקבוצה תוכל להעביר את התקציב עם הסגל המלא שלה. יש לקחת בחשבון שבתקציב כלול גם חוזהו של אריאל הרוש בסך 1.5 מיליון שקלים, תשלום פיצויים לאיציק קורנפיין בסך 2.1 מיליון שקלים, תשלום שנתי למע"מ בסך 1.3 מיליון שקלים ועוד חובות שנאמדים בקרוב ל-2 מיליון שקלים. כשמוסיפים לכך את שכר השחקנים שצפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקלים, מגיעים לדרישות לערבויות גבוהות מצד הבעלים.

לאחר שאתמול בית"ר ירושלים ערכה שני אימונים, היום השחקנים קיבלו חופש. עומר אצילי, אלי דסה, טל כחילה ולידור כהן מצטרפים היום ומחר לנבחרת הצעירה שתערוך משחק אימון מול הפועל קטמון. נכון לעכשיו בבית"ר הקפיאו את צירוף הזר האחרון ו/או שחקן התקפה ישראלי עד שיובהר כל נושא התקציב מול בקרת התקציבים.

בימים האחרונים נעשים נסיונות לתווך שוב בין אלי טביב לניר ברקת ולעשות סוף לקצר בין השניים. בבית"ר מאמינים שאם השניים ייפגשו ויפתחו דף חדש, וטביב ירגיש שהוא אינו לבד, הוא יקבל מוטיבציה מחודשת ויחזק את הקבוצה בשניים-שלושה שחקנים נוספים עד לתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully