וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל התמונה: נשיא הפטריוטס ניחם את משפחת שטיינברג

רוברט קראפט, נשיא קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס, ראה תמונה של החייל הבודד מקס שטיינברג עם כובע של קבוצתו ושיגר מכתב ניחומים למשפחה: "הוא היה פטריוט אמיתי שהגן על ישראל"

מקס שטיינברג. באדיבות המשפחה
התמונה שריגשה את קראפט. מקס שטיינברג עם כובע של הפטריוטס/באדיבות המשפחה

נפילתו של מקס שטיינברג, לוחם גולני שנהרג ב-20 ביולי, עשתה הרבה הדים בארצות הברית, עקב היותו חייל בודד שעשה עליה מלוס אנג'לס. מי שהצטרף למנחמים הוא רוברט קראפט, נשיא קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס מה-NFL - והכול בזכות תמונה אחת.

"אני כותב בלב כבד", כתב קראפט להוריו של החייל בן ה-24, "אף שלא הכרתי אותו באופן אישי, אני מרגיש חופשי לכתוב לכם משום שראיתי אותו חובש כובע של ניו אינגלנד פטריוטס באחת התמונות. הוא מייצג פטריוט נאמן ואני אסיר תודה לנצח על כך ששמר את ישראל בטוחה. תרומתו לישראל לא נעלמה, ומורשתו היא שתהפוך אתכם לעולם לאנשים גאים. בשם כל ניו אינגלנד פטריוטס, אני משתתף בצערכם".

קראפט בן ה-73, טייקון של חברת אריזות ומוצרי נייר, הוא ציוני ותומך נלהב של ישראל. הוא רכש את הפטריוטס ב-1994 ותחתיו הפך המועדון למנצח, כשזכה שלוש פעמים בסופרבול. הוא תורם כספים רבים לאוניברסיטאות ומוסדות יהודיים וסייע להפוך את ליגת הפוטבול בישראל, IFL, לרשמית ולבנות יחד עם רעייתו המנוחה מיירה אצטדיון פוטבול על שמם ליד גן סאקר בירושלים. בישראל פועלת "קרן קראפט" המעורבת במיזמים חינוכיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב של רוברט קראפט למשפחת שטיינברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully