וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: 10 אתלטים ייצגו את ישראל באליפות אירופה

4.8.2014 / 19:39

במשלחת יופיע נועם נאמן שיתחרה ב-3,000 מכשולים אחרי שהוזמן על ידי הוועדה המארגנת. יוחאי הלוי שקבע קריטריון ויתר על התחרות

אנה קנייזבה קופצת משולשת ישראלית. ברני ארדוב
בהצלחה בציריך. קנייזבה/ברני ארדוב

איגוד האתלטיקה הגיש את רשימת עשרת האתלטים שייצגו את הנבחרת הישראלית באליפות אירופה שתצא לדרך ביום שלישי הבא בציריך, כאשר היום (שני) התקבל האישור הסופי של הוועדה המארגנת שמאשרת את המשלחת כולה.

עשרת האתלטים שיתחרו הם דונלד סנפורד (400 מטר), גירמה אמרה ואיימרו עלמיה (10 אלף מטר), בריהון וובה, זוהר זימרו, ימרן יוסף ואמיר רמון (מרתון), נועם נאמן (3,000 מטר מכשולים), מעין שחף (קפיצה לגובה) וחנה קנייזבה-מיננקו (קפיצה משולשת). במשלחת יתייצבו גם חמישה מאמנים: אמנון גור, רחמים גאשה, עמית נאמן, אלברט פונגין ו-ואלרי בונדרנקו.

נועם נאמן הצטרף למשלחת אחרי שהוזמן רשמית על ידי הוועדה המארגנת של אליפות אירופה כאחד מ-32 האתלטים הטובים ביבשת בריצת 3,000 מטר מכשולים במגבלת שלושה משתתפים למדינה. כזכור, נאמן שיפר את שיאו האישי לפני כחודשיים כשקבע 8:38.15 דקות, תוצאה איטית ב-65 מאיות בלבד מהתוצאה שהוגדרה כקריטריון אוטומטי לאליפות. יוחאי הלוי שקבע את הקריטריון לאליפות כבר בשנה שעברה, בחר שלא להשתתף בתחרות לאור היכולת שהציג לאחרונה שבעיניו אינה מספקת לייצוג הולם.

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully