וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי דלטון האריך חוזה בסינסינטי

4.8.2014 / 18:34

הקוורטרבק קיבל חוזה חדש לשש שנים, תמורת 115 מיליון דולר. דלטון הוביל את הבנגאלס לפלייאוף בכל שלוש העונות שלו בליגה, אך טרם ניצח משחק בפוסטסיזן

אנדי דלטון סינסינטי בנגאלס. AP
עדיין מחפש ניצחון בפלייאוף. דלטון/AP

בלילה שבין חמישי לשישי תיפתח סינסינטי את העונה שלה, כאשר תתארח למשחק הפריסיזן הראשון אצל קנזס סיטי. בינתיים, הבנגאלס סידרו היום (שני) מעט שקט למערכת שלהם לקראת היציאה אל הדרך, אותה הם מקווים לסיים בעוד אליפות AFC צפון ואולי גם יותר מזה.

על פי דיווח של אדם שפטר מ-ESPN, סינסי הגיעה לסיכום עם הקוורטרבק הפותח שלה בשלוש העונות האחרונות, אנדי דלטון, על חוזה חדש לשש שנים, תמורת 115 מיליון דולר. לדלטון נוצרה עונה אחת, העונה הקרובה, בחוזה הרוקי שלו והוא אמור היה להרוויח בה בסך הכול 1.7 מיליון דולר, כך שמדובר בשדרוג משמעותי ביותר.

מתאם ההתקפה החדש של סינסינטי, יו ג'קסון, אמר השבוע: "אנדי היה ביכולת סנסציונאלית במחנה האימונים. אני מאוד מרוצה מהמקום בו הוא נמצא כרגע ומהמקום אליו הוא הולך. כל הקבוצה שלנו תלויה בו".

דלטון הוביל את סינסי למאזן 18:30 בעונה הסדירה בשלוש העונות שלו בליגה. תחתיו, הקבוצה הגיעה בכל אחת מהעונות לפלייאוף, אולם הפסידה במשחקה הראשון בכל פעם מחדש. ה-QBR שלו עומד על 51.5 בעונה הסדירה, אבל רק 18.1 בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully