וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קליימן יחתום על חוזהו ביממה הקרובה

4.8.2014 / 14:58

לאחר עיכוב של מספר שבועות, השוער יחתום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה. מרקו סימונובסקי עשוי להצטרף

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יחתום בבית"ר. בוריס קליימן/קובי אליהו

לאחר מספר שבועות של עיכוב בחתימה על חוזהו, השוער בוריס קליימן צפוי לחתום או היום או לכל המאוחר מחר על חוזהו לשלוש שנים במועדון. קליימן נשמע לחוץ בשבוע האחרון היות וחוזהו עדיין לא נסגר ונחתם אך כאמור בבית"ר הבהירו היום לשוער ונציגיו כי היום או לכל המאוחר מחר החוזה ייחתם והוא יהפוך רשמית לשחקן הקבוצה.

אגב, גם חנן ממן עדיין לא חתם על חוזהו, אך בניגוד לקליימן בעת הסיכום חתם הקשר על זיכרון דברים מחייב וחתימת החוזה הופכת לפורמלית בלבד. מתן בראשי ממתין גם הוא לחתימה על חוזהו כאשר בבית"ר אומרים שבדיוק כמו קליימן זה יקרה בימים הקרובים.

בתוך כך, החלוץ המקדוני מרקו סימונובסקי ממשיך להיות השם החם בבית"ר. לאחר שהצוות המקצועי והבעלים אלי טביב התרשמו מהשחקן, בבית"ר צריכים לקבל החלטה בנוגע לרכישת כרטיסו. בבית"ר מעט חוששים בשל גילו הצעיר של השחקן והעובדה כי ייתכן ועדיף שחקן מנוסה, אך נכון לעכשיו מדובר בשחקן ההתקפה בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להצטרף לקבוצה.

בימים הקרובים צפוי הקשר הברזילאי קלאודמיר להתחיל ולעבוד עם מורה לאנגלית על מנת לשפר את התקשורת שלו מול השחקנים. בבית"ר אומרים כי מדובר בקשר דומיננטי ופעיל גם בהתנהלות שלו אך בשל קשיי השפה הוא שקט ומעדיף להיות בצד: "אין מה לעשות, עד גיל 30 הוא היה רק בברזיל ופורטוגל ופרט לפורטוגזית לא שמע שום דבר אחר. הוא צריך את הזמן שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully