וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: קני סייף עובר לגנט

4.8.2014 / 14:32

כפי שפורסם לראשונה באתר, הבורר קבע כי כרטיסו של השחקן יעבור לגנט וההתדיינות בנוגע לסכום שתקבל טוברוק יימשכו

שחקן הפועל רעננה, מול שחקן הפועל ניר רמת השרון, קני סייף. ברני ארדוב
הפלונטר הותר. סייף עובר לגנט/ברני ארדוב

אחרי סאגה ארוכה בעניינו, קני סייף, קשרה של רמת השרון בעונה החולפת, עובר לגנט. השחקן הגיע היום לבוררות מול טוברוק בנוגע לשחרורו ולאחר שעתיים של דיונים הוחלט על ידי הבורר בני טמיר כי בשלב ראשון השחקן יעבור לגנט הבלגית ובמהלך התקופה הקרובה יתקיימו דיונים בנוגע לסכום אותו תקבל טוברוק. בבוררות נקבע כי גנט תפקיד סכום של כ-210 אלף יורו (מיליון ש"ח, על פי ההסכם בין השחקן לטוברוק) בנאמנות עד שתתקבל ההחלטה הסופית בנוגע לסכום ההעברה אותו תקבל טוברוק.

קני סייף אמר בסיום הדיון: "אני מאוד שמח. הייתי במתח גדול מאוד, היה לי קשה לישון בלילה. אין דברים כאלה, קשה לי לשמוח מרוב שאני עייף נפשית. אני מתחיל פרק חדש בקריירה ומקווה להגשים את החלום. איך שניתנה ההחלטה הסתכלתי ישר לאבא שלי ונזכרתי שהגשתמתי לו את החלום שאשחק בחו"ל".

עורך הדין רועי רוזן, שייצג את סייף ''התביעה הכספית של טוברוק תמשיך להתנהל אבל זה לא ימנע את המעבר ואנחנו נשים כסף בפיקדון והוא יתעסק בדברים שהוא אוהב ויודע לעשות. היתה איזשהו הצעה מגנט, כולם ידעו את זה לפני ובעזרת הבורור הוחלט כי טובת השחקן עומדת לפני הכל. בשלב הנוכחי הוא עובר לבלגיה".

סייף, 20, שיחק בין היתר בקבוצת הנוער של מינכן 1860 ועבר בליגת העל בבני סכנין, הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה. אשתקד עבר לרמת השרון ופרץ לתודעה עם תשעה שערי ליגה ויכולת נהדרת שהפכה אותו למטרה מרכזית עבור לא מעט קבוצות גדולות ובראשן מכבי חיפה. השחקן, שנמנה על סגל הנבחרת הצעירה של ישראל, התעקש לעבור לאירופה והוא ימשיך את הקריירה בגנט בה משחק רמי גרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully