וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הבולגרי חבדאר יאנקוב מועמד להצטרף

4.8.2014 / 11:16

במועדון בדקו פרטים לגבי הקשר בן ה-30, ששיחק בעבר בהאנובר והיה קפטן הנבחרת. ריאן יושאל שוב, גבאי עשוי לעזוב

הקשר חבדאר יאנקוב במדי נבחרת בולגריה. GettyImages
השם החדש. חבדאר יאנקוב/GettyImages

מכבי חיפה מחפשת להשלים את הסגל על ידי החתמת קשר זר ואל רשימת המועמדים הצטרף שם נוסף: חבדאר יאנקוב, קשר בולגרי בן 30 ששיחק בשנתיים האחרונות בסלביה סופיה. יאנקוב הוצע למכבי חיפה שהחלה בבדיקות ראשונות לגבי השחקן. יש לציין שלצוות המקצועי מספר מועמדים נוספים ביניהם האנגלי גארי אוניל שמחזיק בהצעות מנוריץ' וניו יורק רד בול ועדיין לא הודיע האם ברצונו להגיע לישראל.

יאנקוב הוא קשר בעל רזומה עשיר במיוחד. הוא גדל בסלביה ובשנת 2005 עבר להאנובר הגרמנית. אחרי ארבע שנים בבונדסליגה הוא המשיך לדואיסבורג, מטאלורג דונייצק ורוסטוב לפני ששב לקבוצת נעוריו בקיץ 2012. יאנקוב רשם 50 הופעות וחמישה שערים במדי נבחרת בולגריה ואף שימש כקפטן שלה. בבונדסליגה היו לו 66 הופעות בהן כבש שישה שערים. את העונה שעברה עם סלביה סיים עם שישה שערים ושישה בישולים.

שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה. איסמעיל ריאן/אדריאן הרבשטיין

מי שעשוי לעזוב את מכבי חיפה הוא הקשר הצעיר איסמעיל ריאן, שמחכה להבהרות לגבי עתידו ובקבוצה שוקלים ברצינות להשאילו לעונה נוספת. ריאן לא שותף כלל במשחק אתמול מול מ.ס אשדוד (1:3) והעובדה שקבוצות רבות חפצות בשירותיו עשויה לזרז את ההחלטה על השאלתו לעוד עונה. כזכור, ריאן בן ה-20 בילה בחצי העונה האחרונה בהפועל עכו, כבש שלושה שערים וגילה יכולת טובה.

גם אלעד גבאי כמעט ולא זוכה לדקות בזמן ההכנה האחרון ובחיפה מעריכים שהשחקן עשוי לבקש לעזוב לקבוצה אחרת כדי לשחק ולא להתייבש עוד עונה על הספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully