וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הג'איינטס ניצחו 13:17 את בפאלו

הפריסיזן יצא לדרך עם משחק היכל התהילה. איליי חזר מהניתוח ופתח, קורי וושינגטון תפס טאצ'דאון מכריע ל-73 יארד

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. David Richard, AP
ממשיך בהחלמה. איליי מול הבילס/AP, David Richard

בשעה טובה ומוצלחת, הלילה (בין ראשון לשני), זה קרה. הפוטבול חזר אלינו. הפריסיזן של עונת 2014 ב-NFL יצא לדרך עם משחק היכל התהילה המסורתי בקנטון, אוהיו, שם ניצחה ניו יורק ג'איינטס 13:17 את בפאלו. לאחר שבליל אמש הוצגו שבעת חברי היכל התהילה החדשים, אפשר היה להתפנות לדבר האמיתי ועכשיו, כל שנותר הוא להמתין עוד קצת עד שהעונה הסדירה תיפתח.

בינתיים, איליי מאנינג, שחזר מניתוח, פתח הלילה בשורות הענקים והסתפק ברבע אחד בלבד, בדיוק כמו הקוורטרבק שמן העבר השני, אי ג'יי מנואל. איליי סיים עם 6 מ-7, 43 יארד ופאמבל, מנואל עם 2 מ-7 בלבד ו-19 יארד. אחריהם עלו המחליפים, ריאן נאסיב, שהוביל את הג'איינטס עם 139 יארד וטאצ'דאון ומולו, ג'ף טול, שמסר ל-74 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. בהמשך, גם כריס פיינטר מניו יורק ות'אד לואיס מבפאלו קיבלו דקות.

הבילס הובילו משער שדה, אבל אנדרה וויליאמס רץ לאנדזון מקרוב. רוברט וודס תפס כדור לטאצ'דאון ברבע השני וקבע מהפך ואחרי שער שדה של ניו יורק, המחצית הסתיימה ב-10:10. היתרון חזר לבפאלו עם שער שדה ברבע השלישי, אבל המהלך של המשחק הגיע שתי דקות בתוך הרבע האחרון, כאשר קורי וושינגטון ונאסיב התחברו לטאצ'דאון של 73 יארד, שהכריע.

* ברט פארב הודיע באתר האינטרנט שלו שבאופן רשמי הוא ייכנס להיכל התהילה של גרין ביי. החולצה של פארב, עם הספרה 4, תופרש ואף שחקן של הפאקרס לא ישתמש בה יותר. פארב, שעזב את גרין ביי בטונים צורמים לאחר 16 שנים ואליפות עם הקבוצה ועבר אחרי עונה בג'טס דווקא ליריבה הגדולה מינסוטה, יקווה לקבל את אהבת הקהל המקומי בטקס שצפוי להיערך לכבודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully