וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ארשנסקי, מוקי וששון ישתתפו באליפות העולם

3.8.2014 / 18:16

נבחרת הגברים תכלול שלושה ספורטאים, גולן פולק אינו כשיר. את הנשים ייצגו חמש ספורטאיות. קוכמן זכה בארד בתחרות בברלין

שגיא מוקי, ג'ודוקא ישראלי. יוסי ציפקיס
מוכנים לדבר האמיתי. שגיא מוקי/יוסי ציפקיס

סגל נבחרת ישראל גברים בג'ודו לקראת אליפות העולם נסגר היום (ראשון) רשמית כאשר את הנבחרת ייצגו שלושה ספורטאים: טומי ארשנסקי, שגיא מוקי ואורי ששון. עם זאת, גולן פולק אינו כשיר ולכן הוא לא ייצא לתחרות ברוסיה בין ה-25 ל-31 בחודש. הנבחרת תטוס לאליפות ב-21 באוגוסט והראשון שיפתח את יום התחרויות הוא ארשנסקי, יומיים לאחר מכן מוקי וב-30 יתמודד ששון. בנבחרת הנשים ייצגו את ישראל חמש ספורטאיות: אמילי רוסאנו (48 ק"ג), גילי כהן ורוני שוורץ (52 ק"ג), קמילה מינקאווה (57 ק"ג) ואלופת העולם, ירדן ג'רבי (63 ק"ג).

לי קוכמן ג'ודוקא עם עוזר מאמן נבחרת ישראל, גיא פוגל. איגוד הג'ודו,
הישג מצוין. שגיא קוכמן עם פוגל/איגוד הג'ודו

בתוך כך, יום אחרי מדליית הזהב של דניאל בן דוד בגביע אירופה בברלין עד גיל 21, לי קוכמן זכה במדליית הארד (עד 90 ק"ג). בקרב הראשון גבר קוכמן באיפון על יריב טורקי כבר לאחר דקה ו-14 שניות. בקרב השני ניצח יריב מרוסיה לאחר כ-50 שניות והעפיל לחצי הגמר, שם נוצח הישראלי על ידי יריב הונגרי בהפרשי עונשים. בקרב על מדליית הארד פגש קוכמן יריב גרמני וזכה כאמור בארד.

נבחרת ישראל ג'וניור מסכמת את תחרויות הסבב האירופי, שהיוו הכנה לאליפות אירופה ואליפות העולם עם מגוון מדליות: גיא סמולנסקי (55 ק"ג): מדליות כסף וארד, דניאל בן דוד (60 ק"ג): מדליות זהב, כסף וארד, אסף אלמוג (60 ק"ג): פעמיים השיג את המקום החמישי, ברוך שמיאלוב (66 ק"ג): שתי מדליות זהב, רויאון גולוד (66 ק"ג): מדליית ארד, טוהר בוטבול (73 ק"ג): מדליית זהב, לי קוכמן (90 ק"ג): מדליות זהב, כסף וארד.

מאמן העל של נבחרות הבוגרים, אורן סמדג'ה: "מאמן הג'וניור, גיא פוגל, עושה עבודה מצוינת. החיבור בינינו והפתיחות לדברים חדשים מובילים את הנבחרת ואת הספורטאים להצלחות רבות. משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו, אישר השנה תוכנית חדשה וצירף את ספורטאי הג'וניור למחנות אימונים עם הנבחרת הבוגרת, דבר שהקפיץ בכמה רמות את הספורטאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully