וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נבחרת ישראל זכתה באליפות אירופה דרג ג'

3.8.2014 / 16:33

הנבחרת הביסה בגמר את סלובניה המארחת 0:14 ותשחק בקיץ הבא באליפות אירופה דרג ב'. סימון רוזנבאום נבחר ל-MVP

נבחרת ישראל בבייסבול. איגוד הבייסבול, אתר רשמי
יופי של טורניר. הנבחרת בסלובניה/אתר רשמי, איגוד הבייסבול

נבחרת הבייסבול של ישראל רשמה הישג מצוין בסוף השבוע האחרון, לאחר שזכתה באליפות אירופה דרג ג', שנערכה בלובליאנה, סלובניה. בגמר, המגיש אלון לישמן כיכב והוביל את הנבחרת בכחול-לבן לניצחון מוחץ 0:14 על המארחים הסלובנים, ולזכייה במדליית הזהב. בזכות הניצחון, ישראל תתקדם לאליפות אירופה דרג ב', שתיערך בקיץ הבא.

ישראל שלטה בטורניר ללא עוררין וניצחה בצורה מוחצת את כל חמשת המשחקים שלה. זה החל עם 1:13 מול פינלנד, במשחק אליו עלו השחקנים עם האותיות SM רשומות על הכובעים שלהם, לזכרו של שון מונדשיין, שנהרג במבצע "צוק איתן" בעזה והיה שחקן הנבחרת בעבר. לאחר מכן, הביסה הנבחרת 0:9 את סלובניה וגברה 3:9 על לטביה, כדי להעפיל לחצי הגמר, שם היא ניצחה 3:8 את רומניה. בגמר כאמור, ישראל שוב טיילה מול הסלובנים, כשהיא מסיימת את הטורניר עם מאזן ריצות של 7:53, ERA קבוצתי של 1.05 וממוצע חבטות של 30.9.

סימון רוזנבאום נבחר ל-MVP של הטורניר לאחר שירה לארבעה הומראנים וחבט במהלכו ל-52.9 אחוזים. דין קרמר נבחר למגיש המצטיין לאחר שסיים עם ERA של 0.

יו"ר האיגוד פיטר קורץ אמר: "הנבחרת שיחקה בצורה פנומנלית. זה רגע היסטורי עבור הבייסבול הישראלי, כי התקדמנו לתוך הצמרת האירופית כפי שלא עשינו מעולם בעבר, עם חמישה ניצחונות גדולים. ההופעה הדומיננטית של הנבחרת מוכיחה שהבייסבול הישראלי נמצא חזק על המפה הבינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully