וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "לא בטוח שאפשר לשחק בישראל"

3.8.2014 / 10:29

המחבט הבכיר סיפר בארגנטינה על המצב: "קשה מאוד". יו"ר האיגוד הארגנטינאי: "ישראל צריכה לספק את התנאים המתאימים"

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
גם בארגנטינה עוקבים בדריכות/AP

כמו בישראל, גם בארגנטינה עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות במסגרת מבצע "צוק איתן" ההחלטה של ה-ITF שאמורה להתקבל בקרוב האם ניתן יהיה לקיים בהיכל נוקיה את מפגש גביע הדייויס בין שתי הנבחרות ב-12 עד ה-14 בספטמבר. מי שהתראיין בנושא הוא המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע, שסיפר לארגנטינאים על המציאות בארץ מאז תחילת המבצע בעזה.

"אני לא בטוח שאפשר לשחק, המצב צריך להירגע קצת", אמר סלע. "כמובן שהייתי רוצה שיהיה פה שלום, לא רק כדי שאפשר יהיה לשחק בגביע הדייויס בישראל. זו יכולה להיות הזדמנות טובה לשחק כאן משחק פלייאוף במסגרת הבית העליון, אבל מה שבאמת חשוב זה שיהיה שקט.

"יש פתאום אזעקה בשלוש לפנות בוקר וכולם צריכים להגיע תוך דקה למקלט", המשיך סלע ותיאר את המציאות בארץ. "יש הרבה חיילים ישראלים בעזה, כל יום נהרגים חיילים בגלל הקונפליקט, והמצב הוא קשה מאוד".

בכל מקרה, איגוד הטניס יצטרך להציב בפני ה-ITF עד ליום שלישי הקרוב מקום חלופי לקיומו של המפגש במקרה שאכן יוחלט להזיזו. ההחלטה הסופית של ה-ITF תתקבל ב-11 בחודש. בין האפשרויות שנבחנות נמצאות אתונה, יוון או ניקוסיה. ארתורו גרימלדי, נשיא איגוד הטניס הארגנטינאי, אמר בנושא: "אם ישראל רוצה לשחק בתל אביב ולא תוכל לאפשר את התנאים המתאימים, ה-ITF יצטרך לשנות את מקום המפגש". האופציה שנראית כרגע בעלת סיכויים קלושים היא החלפת ביתיות, ובמקרה כזה המשחקים יתקיימו בבואנוס איירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully