וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הוצגו שבעת החברים החדשים בהיכל התהילה

מייקל סטרהאן שעשע את הקהל ואנדרה ריד תפס כדור מג'ים קלי החולה בטקס המרגש. בפאלו והג'איינטס ייפגשו בקנטון למשחק היכל התהילה המסורתי שיוציא את העונה לדרך (ב', 3:00)

חברי היכל התהילה של הפוטבול מחזור 2014. AP
חברי היכל התהילה החדשים/AP

חיכינו וחיכינו, והנה זה בא. הפריסיזן של עונת 2014 ב-NFL ייצא הלילה (בין ראשון לשני, 3:00) לדרך באופן רשמי, כאשר אל כר הדשא בקנטון, אוהיו, יעלו בפאלו בילס וניו יורק ג'איינטס למשחק היכל התהילה המסורתי, המוציא לדרך את העונה.

עוד לפני שזה יקרה, הלילה נערך בקנטון טקס היכל התהילה ובו נכנסו שבעה שמות חדשים אל הרשימה הכי יוקרתית בעולם הפוטבול. שניים מתוך השביעייה הזו ייצגו גם את שתי הקבוצות שתפגשנה הלילה וגנבו את רוב ההצגה בטקס.

מייקל סטרהאן שחקן ניו יורק ג'איינטס לשעבר. AP
כוכב הערב. סטרהאן/AP

אנדרה ריד, שכיכב כתופס של בפאלו לאורך שנות ה-80' וה-90', סיפק נאום מרגש עם הצגתו, כאשר הודה לקוורטרבק ששיחק לצדו לאורך השנים, ג'ו קלי, אשר נאבק בחודשים האחרונים במחלת הסרטן: "לימדת אותנו לעולם לא לוותר", אמר ריד לקלי, לפני הקוורטרבק העבר עלה לבמה על מנת למסור לו עוד כדור, לקול תשואות הקהל.

סטרהאן, שמנחה כיום תכנית בוקר, זכה לנשיקה באוויר מהמנחה שעובדת לצדו וישבה בקהל, קלי ריפה. לאחר מכן, הוא התפנה לנאום משעשע במהלכו צחק על יריבו לשעבר מפילדלפיה, ג'ון רוניין, שהיה בין הנוכחים בטקס וסיפר שהוא עדיין מפחד מלורנס טיילור.

מלבד השניים הללו, גם התאקל ההתקפי וולטר ג'ונס, הליינבקר דריק ברוקס, שחקן הקו האחורי אניאס וויליאמס, האנד ההגנתי קלוד האמפרי והפאנטר ריי גאי, שהפך לפאנטר הראשון בהיסטוריה שנכנס להיכל התהילה, הוצגו בטקס כחלק ממחזור 2014.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ים קלי אנדרה ריד שחקני בפאלו בילס לשעבר. AP
הרגע המרגש. קלי מוסר לריד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully