וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: דניאל בן דוד זכה במדליית זהב בברלין

2.8.2014 / 19:30

הג'ודוקא הצעיר שמתחרה ב-60 ק"ג גבר על חמישה יריבים לפני שהשיג שני ניצחונות בחצי הגמר ובגמר. סמדג'ה: "הדור הצעיר הוא מהטובים שיש לנו בנבחרת"

הג'ודוקא דניאל בן דוד עם גיא פוגל. איגוד הג'ודו,
ממשיך לדהור בסבב. דניאל בן דוד עם גיא פוגל, עוזר מאמן הנבחרת/איגוד הג'ודו

הישג מצוין לג'ודוקא הצעיר, דניאל בן דוד, שזכה היום (שבת) במדליית הזהב בבתחרות הג'וניור במסגרת גביע אירופה שנערכת בברלין. בן דוד, שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 60 ק"ג, גבר על יריבים מרוסיה, גאורגיה ובריטניה בדרכו לחצי הגמר.

בקרב על הבטחת מדליה פגש בן דוד את סקהבאט גדזייב הרוסי וניצח אותו בזכות איפון שהגיע שתי דקות לאחר תחילת הקרב. הקרב על מדליית הזהב כבר היה צמוד יותר, ובן דוד ניצח בזכות ניקוד עדיף על פני מיירלן ביימחנבטוב הקזחי שקיבל שני עונשים לעומת אחד של הישראלי. אסף אלמוג שהתחרה באותה קטגוריית משקל, הודח בסיבוב הראשון.

טוהר בוטבול (73 ק"ג) סיים את התחרות במקום השביעי אחרי שבדרך ניצח את אלוף העולם, נפצע, ולא המשיך להתחרות. רודיק גולד (66 ק"ג) סיים גם הוא שביעי. ירין מנגד הודח בסיבוב השני, כמו גם ברשט שמילוב. גיא סמולנסקי (55 ק"ג) הפסיד בסיבוב השני.

מאמן הנבחרת, אורן סמדג'ה, בירך: "דניאל בן דוד הצליח לזכות בטורניר הקשה ביותר בסבבים. העובדה שנבחרת הג'וניור מצליחה בכל טורניר לחזור עם מדליות נובעת מהעובדה שתוכניות האימון והדרך שלנו נכונה. הפעם האחרונה שספורטאי ישראלי זכה בתחרות הייתה הזכייה של גיא מוקי. הדור הצעיר הוא מהטובים שיש לנו בנבחרת".

סמדג'ה נתן את הקרדיט לעוזרו, גיא פוגל, שמלווה את הג'ודוקאים הצעירים: "השנה עשיתי שינוי גדול בעזרתו של גיא פוגל, עוזר המאמן. הצלחנו לקחת כמות מסוימת של ג'ודוקות צעירים, והצמדנו אותם לנבחרת הבוגרת. הם היו איתם במחנות האימון ביפן ואני יודע שזה הקפיץ אותם בכמה דרגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully