וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דיאור פישר חתם בקאזאן

2.8.2014 / 19:22

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הסנטר שדחה את הצעת הצהובים בחר בקבוצה הרוסית. ג'ייק כהן צפוי להמשיך עונה נוספת

דיאור פישר, שחקן נבחרת ישראל, במשחק מול רוסיה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
מתרחק ממכבי. פישר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

למרות שמכבי תל אביב מנהלת כבר תקופה ארוכה משא ומתן עם דיאור פישר, סנטר נבחרת ישראל חתם הערב (שבת) בקאזאן הרוסית, כך נודע לוואלה! ספורט.

כזכור, מכבי הגישה לפישר הצעה לשנתיים תמורת 900 אלף דולר נטו, אולם השחקן סירב להצעת הצהובים והיום כאמור המגעים עם קאזאן הרוסית הואצו באופן משמעותי ובשלו לידי חתימה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, למרוץ אחר פישר נכנסה כבר לפני מספר ימים הקבוצה הרוסית עתירת הממון שניסתה לפתות את השחקן להצטרף אליה תמורת סכום גבוה. עקב החלטתו של פישר לעזוב, מסתמן שהקבוצה של גיא גודס תשאיר אצלה את ג'ייק כהן לעונה נוספת.

כפי שפורסם כאן אתמול, בין המועמדים נמצאים מייק וולקינסון (32, 2.04 מטר) , נייט לינהרט בן ה-28, (2.01 מטר) ששיחק בעונה החולפת בוונציה שסיימה במקום ה-11 בליגה האיטלקית וקווין פאלמר (27, 1.98), החתום לעונה נוספת באילת. יש לציין כי גם ירושלים סימנה את המתאזרח כמטרה עיקרית הקיץ, אולם בין הצדדים היו פערים גבוהים.

כזכור, פישר קיבל את הדרכון שלו השבוע וגורמים בנבחרת הביעו שביעות רצון מהתנהלותו של השחקן. פישר, 32, שיחק במכבי תל אביב בין 2008 ל-2010, ובהמשך עבר לבילבאו וריאל מדריד הספרדיות והספיק לשחק גם בבי.סי דונייצק האוקראינית. בעונה החולפת הוא לבש את מדי באמברג הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully