וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר סטנוייביץ' החל לדלל את סגל מכבי חיפה

1.8.2014 / 11:26

המאמן החל בסבב שיחות עם שחקנים צעירים, שקיבלו הודעה שיירדו לנוער. הסרבי יקל על הוותיקים בנוגע לאימונים הכפולים

ברני ארדוב

ארבעה ימים לאחר שהחליט לדלל את הסגל באמצעות הורדה מסיבית של שחקנים צעירים לקבוצת הנוער, מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' מתחיל לעובד. אתמול החל המאמן בסבב של שיחות עם שחקנים צעירים, כשבשלב הראשון קרא למשרדו את שחקני ההגנה ג'אפר עלאא וערן ביטון ושוחח עימם על עתידם. בימים הקרובים צפויים להגיע למשרדו של המאמן שחקני נוער נוספים. ההערכה היא שמלבד עדי קוסטנטינוס, המאמן לא בונה על שחקנים נוספים כשחקני סגל, אלא על שילוב הדרגתי בקבוצה הבוגרת במקביל לאימונים בקבוצה הבוגרת. יחד עם פציעת אבוקרט ושחרור אחד מארבעת השוערים, חיפה צפויה לפתוח את העונה עם 26 שחקנים בלבד.

סטנוייביץ' לא ערך אסיפה אתמול, אבל באסיפות האחרונות הדגיש את חשיבות העזרה של החלק ההתקפי למשחק ההגנה. המאמן בישר לשחקנים על מעבר למתכונת של שני אימונים ביום. זה יקרה במשך שלוש פעמים בממוצע בשבוע, כפי שלא קרה בשנים האחרונות, ויימשך עד תחילת משחקי הליגה. אתמול ויתר המאמן לשחקנים הוותיקים על אימון הבוקר. קובי מויאל ערך שני אימונים כדי להגביר את הקצב ולחזור לכושר משחק במהירות.

בסביבתו של הבלם סארי פלאח מקווים להשלים במהלך הימים הקרובים סופית את מעברו לקבוצה אחרת. מכבי חיפה מתכוונת לשחרר את השחקן בהשאלה לעונה, כשהפועל תל אביב לוחצת לשחררו בימים הקרובים. גם שלומי אזולאי מועמד לעבור לאדומים, אך לא בטוח שהם יוכלו לממן את שכרם של השניים.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בסופו של דבר הסגלל יכלול 26 שחקנים. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully