וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא סוד שאנחנו אנדרדוג, אבל זה אפשרי"

30.7.2014 / 20:11

מאמן קרית שמונה מודע ליחסי הכוחות לקראת המפגש עם דינמו מוסקבה במוק' הליגה האירופית (ה', 19:00, ספ' 5). מנגה בחוד

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
נכון לאתגר. ברק בכר/יוסי ציפקיס

עירוני קרית שמונה ערכה הערב (רביעי) את הכנותיה האחרונות לקראת המפגש מחר מול דינמו מוסקבה במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. בצוות המקצועי ניסו להחדיר בקרב השחקנים את האמונה שלמרות העליונות של הרוסים על הנייר, ניתן לצלוח את המפגש הכפול ולהעפיל לשלב הבא.

"ברור לנו שדינמו קבוצה מצויינת וזה לא סוד שהם פייבוריטים. מצד שני, אנחנו מאמינים בעצמנו", אמר מאמן קרית שמונה ברק בכר לקראת המשחק. "עשינו מחנה אימון מצויין ואנחנו באים במטרה להוציא תוצאה טובה להמשך. עשינו הכנה טובה למשחק, למדנו מצויין את היריבה ונצטרך להיות בשיאנו ולהימנע מטעויות לא מחוייבות, כי ברמה הזאת קבוצות יודעות להעניש".

וובה בראון שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"חושבים רק על המשחק". וובה בראון/אדריאן הרבשטיין

וובה בראון שנשאל על משחק "הבית" בקפריסין ועל ההשפעה של כך ענה: "כמו כל קבוצה, אנחנו רוצים וצריכים לשמור על הבית שלנו. כמובן שזה לא פשוט, אבל אין לנו זמן להתעסק בזה. יש לנו משחקים מול קבוצה חזקה מאוד שאנחנו צריכים לעבור והראש שלנו חושב רק על זה".

כזכור, את משחק הגומלין תארח הקבוצה באיצטדיון GSP בניקוסיה עקב המצב הבטחוני בישראל. לפי האימונים, נראה שבכר לא צפוי לעשות שינויים גדולים מההרכב שרץ במחנה האימון והוא יושתת על שחקני העונה שעברה.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, שיר צדק, קאסיו פרננדס, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, רועי קהת, אחמד עאבד, דויד מנגה, רוג'רס קולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת רוסיה אלכסנדר קוקורין מאוכזב מול אלג'יריה. רויטרס
סגל נהדר, גם בלי ולבואנה. קוקורין/רויטרס

בדינמו מוסקבה התעסקו בשעות האחרונות בעיקר בהחלטתו של מאתיו ולבואנה להצטרף לקבוצה. הקשר הצרפתי בן ה-29 שינה את דעתו והחליט לעבור למוסקבה אחרי ששקל לעבור לק.פ.ר.

גם ללא הקשר הצרפתי הנהדר, לדינמו מוסקבה יש סגל נהדר, שכולל כוכבים רבים מנבחרת רוסיה בעבר ובהווה כמו אלכסנדר קוקורין, יורי ז'ירקוב, איגור דניסוב ואלכסיי קוזלוב. איתם משחקים כוכבים רבים כמו קווין קוראני הגרמני הוותיק, כריסטיאן נובואה, בלאש דז'ודז'אק ההונגרי, וויליאם ואנקר שהגיע מסטנדרד ליאז' בקיץ, אלכסנדר בוטנר שהצטרף ממנצ'סטר יונייטד, כריסטוף סמבה הוותיק ודוגלאס.

מאמן דינמו סטניסלב צ'רצ'סוב אמר לקראת המשחק: "אני חושב שהסיכויים שווים. אני יודע שהקבוצה הישראלית מאורגנת מאוד, משחקת טוב ויש לה שחקנים מוכשרים מבחינה טכנית. אנחנו מתייחסים אליה ברצינות".

הרכב משוער: ולדימיר גבולוב, גריגורי מורגוזוב, כריסטוף סמבה, דוגלאס, אלכסנדר בוטנר, וויליאם ואנקר, בלאש דז'ודז'אק, אלכסיי יונוב, כריסטיאן נובואה, איגור דניסוב, קווין קוראני.

זאב חיימוביץ' שחקן טרק גרוזני (ימין) מול קווין קוראני שחקן דינמו מוסקבה. Dmitry Korotayev, GettyImages
אתגר להגנה של קרית שמונה. קוראני/GettyImages, Dmitry Korotayev

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully