וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לעשות קצת בלגן בסדר

30.7.2014 / 18:28

סיכום השבוע ב-MLB חוזר מהפגרה וקודם כל, מתפנה לעשות סדר. חודשיים לפני סיום העונה הסדירה, מה המצב בבתים השונים?

סטיבן שטרסבורג וושינגטון נשיונאלס. Beck Diefenbach, AP
נראה את סטיבן שטרסבורג ו-וושינגטון בפלייאוף?/AP, Beck Diefenbach

בעוד חודשיים תגיע העונה הסדירה ב-MLB לסיומה והמתח בשיאו. מדור סיכום השבוע חוזר בשעה טובה מהפגרה הממושכת ובעוד שבשבוע הבא נשוב להציג את נבחרת השבוע, הרי שאת המדור הנוכחי ננצל על מנת לעשות קצת סדר לקראת המאני טיים ורגע לפני שהדד ליין לטריידים יכול להוביל לשינויים גדולים בכל אחד מששת הבתים בליגה ובמאבק על הווילד קארד. מוכנים?

שחקן בוסטון רד סוקס ג'ון לסטר. Michael Dwyer, AP
יכול לתרום לקבוצה עם שאיפות פלייאוף אם יעבור בטרייד. ג'ון לסטר/AP, Michael Dwyer

AL:

מזרח:

בוסטון עומדת לאבד את האליפות שלה. הרד סוקס מפורקים לגמרי ואם לא יקרה משהו יוצא דופן, הם יסיימו במקום האחרון בבית. זה משאיר את המאבק בין ארבע קבוצות. בולטימור מובילה את הבית בשבועות האחרונים ומקדימה במעט את טורונטו, שנראית בשלה להופיע בפלייאוף ראשון מאז 1993. היאנקיז כל הזמן נמצאים במרדף ולמרות שהפעם האחרונה בה הובילו את הבית הייתה באמצע מאי, הם במרחק סדרה אחת טובה מלשנות את כל התמונה. טמפה ביי נמצאת בעיצומו של קאמבק אדיר. הרייז כבר היו בפיגור של 15 משחקים לפני חודש וחצי, קיזזו יותר מחצי מהפער ומסרבים להרים ידיים.

מרכז:

דטרויט נראית הכי חזקה בבית. למעט הירדמות של שבוע בדרך, הטייגרס מובילים את הבית ללא עוררין מהרגע הראשון של העונה והפער שלהם מהיריבות נראה מבטיח. קנזס סיטי, קליבלנד ושיקגו וייט סוקס מנהלות קרב צמוד מאחור, אבל כנראה שהן יצטרכו להתרכז במאבק הווילד קארד. מינסוטה אחרונה בבית והיא בדרך לעוד עונה אבודה. אגב, שימו לב למאזן החוץ של דטרויט, 20:31, הטוב ביותר במייג'ורס. דווקא בבית הקבוצה מעיר המכוניות רק במאזן 26:26, אבל כנראה שהיא תוכל להסתדר גם ללא יתרון הביתיות בפלייאוף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
איאן קינסלר דטרויט טייגרס. Tony Gutierrez, AP
הטייגרס בשליטה כמעט מלאה בבית. איאן קינסלר/AP, Tony Gutierrez

מערב:

שתי הקבוצות עם המאזן הטוב בליגה מנהלות קרב עיקש על ראשות הבית. שתיהן תהיינה בפלייאוף, אבל בעוד אחת מהן תמתין בנוחות ליריבה שלה בחצי גמר החטיבה, השנייה תיאלץ להילחם על חייה במשחק ווילד קארד. אוקלנד הנהדרת מובילה את הבית נכון לרגע זה ושומרת על פער קטן מהאיינג'לס. עד לסיום העונה, הקבוצות ייפגשו עוד עשר פעמים, שש באוקלנד וארבע ב-LA, כך שהכול עוד פתוח בגזרה הזו. סיאטל הרחק מאחור, אבל חזק במאבק על הווילד קארד. יוסטון וטקסס הן הנמושות של הבית ושל החטיבה כולה.

ווילד קארד:

כאמור, בהנחה שהכרטיס הראשון יילך לקבוצה שתסיים שנייה ב-AL, כאשר כרגע האיינג'לס, שנמצאים במקום הראשון במרוץ הווילד קארד, מובילים על הקבוצות שבמקום השלישי, סיאטל והיאנקיז, ב-8.5 משחקים, המאבק יהיה בעיקר על המקום השני. נכון להיום, טורונטו מחזיקה בו עם יתרון של שני משחקים על פני סיאטל והיאנקיז. קנזס סיטי, טמפה ביי, קליבלנד והווייט סוקס חזק במרדף וכנראה שחלק מאותן שבע קבוצות ינשור בשבועות הקרובים, אבל המרוץ הזה יהיה חם עד לרגע האחרון.

מייק טראוט לוס אנג'לס איינג'לס. Tony Gutierrez, AP
טראוט והאיינג'לס כנראה יהיו בפלייאוף, השאלה איך/AP, Tony Gutierrez

NL:

מזרח:

הקרב החם כאן הוא בין וושינגטון לאטלנטה. הברייבס החזיקו בפער קטן אך יציב עד תחילת יוני אבל משם, הפינג פונג בין השתיים נמשך וכרגע הנשיונאלס הם אלה שמובילים בחצי משחק. וושינגטון תגיע לאטלנטה בשבוע הבא, תארח את הברייבס לעוד שלושה משחקים בתחילת ספטמבר ומיד לאחר מכן תצא לג'ורג'יה לסדרה נוספת, כך שההכרעה עוד רחוקה. מעבר לשתיים הללו לא קורה יותר מדי. מיאמי עדיין מאמינה בכוחה להשיג את הווילד קארד והיא במאזן חצוי וגם המטס נותרו איכשהו בתמונה, אבל קשה להאמין שהם יעפילו לפלייאוף. פילדלפיה כבר מזמן בפגרה.

מרכז:

הפתיחה האדירה של מילווקי עדיין נותנת לה אוויר לנשימה, אבל הוא מתחיל להיגמר. הברוורס הובילו את הבית ברציפות מהשבוע השני של העונה ועד לאמצע יולי, אולם רואים עכשיו גם את פיטסבורג וגם את סנט לואיס מתקרבות במהירות שיא במראה האחורית שלהם. הפייראטס בפיגור משחק אחד בלבד, הקרדינלס, שרוצים לחזור לעוד וורלד סירייס, רחוקים משחק וחצי וגם סינסינטי, שמחזיקה במאזן חצוי, עוד לא אמרה את המילה האחרונה. הקאבס מדשדשים בקרקעית הבית. מה נשאר להן עד לסיום העונה? מילווקי מגיעה לסנט לואיס החל מיום שישי. אחר כך יש לה סדרות ביתיות מול פיטסבורג והקרדינלס ושבוע לפני תום העונה, היא מתארחת אצל שתיהן ומיד לאחר מכן, גם אצל סינסי. לפייראטס מחכה סדרת בית וסדרת חוץ מול סנט לואיס בעוד כחודש.

שחקני מילווקי ברוורס חוגגים. AP
אוויר הפסגות הולך ואוזל למילווקי/AP

מערב:

גם כאן יש מלחמה בין שתי קבוצות, כאשר כל האחרות כבר עם הראש בעונה הבאה ובעתיד. הדודג'רס וסן פרנסיסקו נאבקות על ראשות הבית וכרגע המגמה נראית ברורה. בעוד לוס אנג'לס עשתה סוויפ בסן פרנסיסקו בשבוע שעבר ועומדת כרגע על ארבעה ניצחונות רצופים ובכושר מצוין, הג'איינטס הפסידו שישה רצופים, שמו בכל אותם שישה משחקים יחד שש ריצות בלבד ונראים אבודים כרגע, כאשר הם כבר בפיגור שלושה משחקים. שבועיים לסיום העונה סן פרנסיסקו מארחת את הדודג'רס, שבוע לאחר מכן היא מתארחת ב-LA. סן דייגו, אריזונה וקולורדו הרחק הרחק מאחור.

ווילד קארד:

כאן המאבק יותר צמוד מאשר ב-AL גם על הכרטיס הראשון. כרגע, אטלנטה מובילה ופיטסבורג אוחזת בכרטיס השני, אבל הפייט הכי גדול כנראה יגיע אליהן מסנט לואיס וסן פרנסיסקו, שנמצאות שתיהן במרחק של משחק אחד בלבד מהברייבס וחצי משחק מהפייראטס. בהמשך הרשימה, בטווח ראייה סביר משהו, אפשר למצוא את סינסי ומיאמי (רחוקות ארבעה וחצי משחקים מאטלנטה) ואת המטס (רחוקים שבעה משחקים מאטלנטה).

  • עוד באותו נושא:
  • MLB 2014

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully