וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בקבוצה מודאגים ממצבו של סמית'

30.7.2014 / 17:52

הפורוורד, שעבר ניתוח בברכיו, עלול לא לשוב לפני נובמבר ובאלופת אירופה בוחנים חלופות: פאלמר הוזכר כמועמד

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
במכבי מודאגים. סמית'/קובי אליהו

במכבי תל אביב מרוצים מבניית הסגל, אולם עוקבים אחר גזרה אחרת: קצב החלמתו של דווין סמית'. כזכור, סמית' החליט לא לעבור ניתוח במהלך העונה אך החמיץ לא מעט משחקים ועבר ניתוח בברכיו מיד בתום העונה. לאחר הניתוח עבר תהליך שיקום של שבועיים, אולם במכבי לא בטוחים אם ישוב לשחק בספטמבר או באוקטובר – ובקבוצה אף לוקחים בחשבון זמן התאוששות ארוך יותר.

בנוסף, בקבוצה לא יודעים לספר באיזה כושר יהיה השחקן כאשר ישוב אל מיטבו, וכיצד ישפיע עליו הניתוח מבחינה מקצועית. גם את זה לוקחים במועדון בחשבון. הצהובים מחפשים לחזק את הסגל בפורוורד, כשכרגע ישנם מספר מועמדים על הפרק. בשיחות פנימיות במועדון, אחד מאלה שסומנו כאופציה להגיע הוא קווין פאלמר, שחקנה של הפועל אילת בעונה החולפת. יש לציין כי פאלמר חתם על חוזה לעונה נוספת באילת באפריל האחרון.

בצוות המקצועי של מכבי תל אביב מעריכים מאוד את פאלמר ולכן שוקלים לפנות לקבוצה הדרומית ולהציע פיצוי תמורת הסמול פורוורד. במקביל, בודקת מכבי תל אביב מספר אפשרויות נוספות. הצהובים רוצים להחתים גם את שון דאוסן, אולם ראשון לציון מסרבת כרגע. במכבי תל אביב לא מוותרים על השחקן וינסו להחתימו על חוזה ארוך טווח.

בגזרת עוזר המאמן, ננו גינזבורג הוא המועדף לאייש את העמדה על ידי גיא גודס, אולם גינזבורג משמש כמאמן נבחרת צ'כיה וחלק מקברניטי מכבי סבורים כי עליו להתפטר מתפקידו.

פרידה משאראס: קליפים מהרגעים הגדולים בקריירה

שחקן הפועל אילת קווין פאלמר. ניב אהרונסון
מוערך על ידי הצוות המקצועי של מכבי תל אביב. פאלמר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully