וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ובני סכנין הגישו הצעות רשמיות על סוויסה

30.7.2014 / 10:47

בהפועל באר שבע אישרו את פניית שתי הקבוצות: "עד תחילת השבוע הוא צפוי לסגור באחת מהן". עוואד עשוי לעבור לבני לוד

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בבאר שבע לא מתכוונים להשתתף בשכרו. תומר סוויסה/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים ובני סכנין הגישו הצעות רשמיות על חלוצה של הפועל באר שבע, תומר סוויסה. החלוץ מנהל משא ומתן עם שתי הקבוצות, שעל מועמדותו אליהן פורסם בוואלה! ספורט. כזכור, בתחילת השבוע החליטה הנהלת סכנין להגביר את המאמצים להביא את החלוץ, כשגם אלי טביב לוחץ להחתימו ללא קשר להגעתם של חנן ממן ולידור כהן.

במועדון אישרו כי "עד תחילת השבוע סוויסה צפוי לסגור באחת מהן, בכפוף לסיכום על שכרו". החלוץ מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ובמועדון לא מתכוונים להשתתף בשכרו. פיראס עוואד מבוקש בבני לוד וייתכן מאוד שיושאל אליה לעונה נוספת. יוסף אבו לאבן ממשיך להתאמן בשלב זה ואלישע לוי לא נתן כל אישור לשחררו. לגבי קובי דג'אני, השחקן מתאמן כרגיל, אבל עד כה לא הוגשה הצעה על השחקן, כשאחת הסיבות לכך היא שכרו הגבוה המוערך בכ-140 אלף דולר לעונה.

אלישע לוי עושה מאמצים לצרף זר בימים הקרובים. עד כה המאמן פסל את רוב המועמדים שהוצעו לו ולפחות כרגע הוא לא מתכנן לצרף קשר ישראלי. לגבי נושא החלוץ, ההחלטה של אלונה ברקת תתקבל רק לאחר החתמת קשר זר. נכון לעכשיו הבעלים לא נוטה להגדיל את התקציב, שאמור לנוע סביב 35 מיליון שקל. אם ברקת תאשר צירופו של חלוץ, לוי עשוי לבקש להחתים את דודו ביטון.

ביום שישי (10:30, לוד) תקיים הקבוצה משחק אימון מול בני לוד. המשחק יהיה סגור לקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully