וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה לצרף את דימיטריוס פפאדופולוס

30.7.2014 / 22:05

חלוץ נבחרת יוון לשעבר, שכבש 14 שערים באטרומיטוס בעונה שעברה, מועמד לקבוצה. אלי טביב השלים את עסקת לידור כהן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את החלוץ היווני, יליד אוזבקיסטן, דימיטריוס פפאדופולוס. השחקן בן ה-32, שהספיק לרשום 22 הופעות ולכבוש שני שערים במדי נבחרת יוון, ואף חזר לשורותיה במהלך קמפיין מוקדמות המונדיאל האחרון אחרי היעדרות בת שש שנים, מועמד לחבור בהתקפה של הירושלמים לז'רקו קוראץ'.

פפאדופולס החל את הקריירה באקרטיטוס והמשיך לברנלי האנגלית, לפני שעשה את הפריצה הגדולה בפנאתינייקוס של יצחק שום. הוא כבש 17 שערים ב-26 משחקים בעונת הדאבל הזכורה ב-2003/04 והמשיך בקבוצה עד 2008. לאחר מכן החלה הנדידה, כשהוא עבר ללצ'ה האיטלקית, דינמו זאגרב הקרואטית וסלטה ויגו הספרדית, במדיה כבש שער אחד בלבד ב-25 משחקים בשנתיים. הוא חזר ליוון, שיחק בלבדיאקוס ופנתראקיקוס, ובעונה האחרונה כיכב באטרומיטוס עם 14 שערי ליגה. למרות זאת, המועדון סיים את ההתקשרות עמו בסוף חודש מאי.

דימיטריוס פפאדופולוס שחקן אטרומיטוס. GettyImages
רזומה מרשים. דימיטריוס פפאדופולוס במדי אטרומיטוס/GettyImages

בית"ר ערכה היום שני אימונים. הבלם טל כחילה נכנס לשיחה עם המאמן מנחם קורצקי, לאחר שחש כחילה מאוכזב בגלל הפיחות במעמדו, אך הוא צפוי להישאר ולהילחם על מקומו. הבעלים אלי טביב העביר רשמית כ-900 אלף שקל למכבי פתח תקוה וגם צ'ק דחוי לחודש הבא על סך 300 אלף שקל נוספים, ובכך הושלמה עסקת לידור כהן.

בעקבות דחיית מחזור הפתיחה של גביע הטוטו, בבית"ר הספיקו לקבוע משחק אימון ליום שישי הקרוב נגד בית"ר תל אביב רמלה. המשחק ייערך ברמלה ללא קהל ויועבר בשידור חי בוואלה! ספורט. המאמן קורצקי רוצה לערוך כמה שיותר משחקי אימון עד לפתיחת העונה בגלל שבמחנה האימון בגרמניה התקיימו רק שני משחקים.

לאחר חזרת הקבוצה ממחנה האימונים, בבית"ר מגדירים את הקואצ'ר יגאל הלל כדמות מאוד משמעותית בצוות המקצועי ובמערכת. בצוות המקצועי סיפרו ששיחות שערך הלל עם דני פרדה החזירו את השחקן למסלול והוא שינה את הגישה שלו בימים האחרונים של המחנה. מעבר לכך, הלל עורך הרבה שיחות עם שחקנים צעירים שאמורים להוביל, דוגמת אופיר קריאף ואלי דסה. במועדון הדגישו שעם בסיס כל כך צעיר של שחקנים, להלל חשיבות גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully