וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "עם מי אני אשחק? לבד?"

הקשר נוטה להישאר בהפועל תל אביב, אבל ממשיך להתלבט. אם יעבור למכבי תל אביב, הוא ידרוש שכר של כ-330 אלף יורו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חוסר הוודאות הכלכלית בפועל תל אביב נותנת את הטון בימים האחרונים. מחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, מתנער לגמרי מהאחריות הכלכלית במועדון והעביר מסר חד משמעי לגורמים בקבוצה לפיהם הוא לא מתכוון לדאוג לערבויות בבקרה התקציבית או לכל נושא התקציב, שנותר בידיהם של המנהל המקצועי איל ברקוביץ' והיו"ר אמיר לובין. חשוב לציין שנכון להיום, אין כלל ערבויות בבקרה וגורמים במועדון סיפרו כי בשיחות האחרונות בינם לבין רמון, הוא לא היה מוכן לשמוע על עזרה כלכלית ונתן אישור לכל הרוצה בטובת המועדון להגיע, לשים ערבויות ואף לנהל את המועדון. "מצדי שיבוא מישהו וידאג ל-40 מיליון שקל תקציב אם יש לו את הערבויות לשים בבקרה. אם לא, תמכרו את כל מי שצריך כדי לעמוד בתקציב", אמר רמון.

בשל המצוקה הכלכלית, פנו בהפועל תל אביב באופן רשמי לבכור צבאן, במטרה שהוא יהיה זה שינהל את המועדון, אולם צבאן סירב. "אנשים צריכים להבין שאין אבא למועדון", אמר גורם, "אף אחד לא יודע מה יהיה ואין מישהו שיוביל את המועדון כלכלית".

מאבק בין ורמוט להפועל תל אביב: "כל הצדדים מפסידים"

גילי ורמוט הפועל תל אביב. קובי אליהו
איך תיגמר הסאגה? ורמוט/קובי אליהו

המצב שנוצר מוביל לדילמה לגבי מכירתו של קשר הקבוצה גילי ורמוט. בהפועל תל אביב יודעים שאם הקשר יעזוב, הקבוצה תוכל לחזק את עצמה בשלושה שחקנים נוספים לפחות ולבנות בכך סגל יותר עמוק. עם זאת יודעים במועדון, מעבר של ורמוט למכבי תל אביב יגרום לכעס רב אצל האוהדים.

בשיחות שורמוט עצמו מקיים הוא הגדיר את הצומת בו נמצא כ"ההחלטה הכי קשה בקריירה שלי" ובסביבת הקשר אמרו כי כרגע אין שום החלטה סופית בעניין. ורמוט נקרע בין הרצון להחזיר לאוהדי הקבוצה על תמיכתם בו ובין הרצון לסיים את הקריירה במקום יציב, שיוכל להתמודד עם תארים. כרגע, ישנם גורמים המעריכים כי ורמוט בסופו של דבר יישאר בהפועל תל אביב בגלל אותם לחצים שמופעלים עליו, אך במקביל גם אומרים כי הדברים משתנים בכל רגע ותמונה סופית תתבהר בימים הקרובים.

גורמים במועדון סיפרו כי גם בין ורמוט לברקוביץ' התקיימו דין ודברים בסוף השבוע האחרון, אך לעומת הסיטואציה שהתרחשה עם דני עמוס, השיחה הזו לא הגיעה לטונים גבוהים. בשיחה בקפריסין, ברקוביץ' אמר לקשר: "אני מאוד רוצה שתישאר ונעשה הכול כדי שזה יקרה. זה תלוי בך ואם תגיד כן, אעשה הכול כדי שזה יקרה". ורמוט, ששמע את ברקוביץ' אומר בשבוע שעבר שגם הוא עשוי להימכר בגלל המצב הכלכלי, תהה ושאל את המנהל המקצועי: "כלכלית זה אפשרי?". ברקוביץ' השיב:"נצטרך למכור את סאשה (לוקאס) ואת זגורי (ישראל) כדי שזה יקרה". הקשר ממש לא אהב התשובה והגיב: "ועם מי אני אשחק? לבד?".

בשל אותה שיחה סיפרו בהפועל תל אביב כי ורמוט לא רוצה להישאר, בגלל שזה לא ההרכב שהובטח לו. בכל מקרה, אם ורמוט יישאר בסופו של דבר במועדון, שחקנים אחרים, כמו זגורי וסאשה כאמור, ככל הנראה יעזבו כפי שטען ברקוביץ' באותה שיחה. במצב כזה, הפועל תל אביב תבנה את ההתקפה והקישור שלה סביב ורמוט ושי אבוטבול ולצדם, צעירים רבים.

יחד עם זאת, בהנהלה טוענים שגויסו הכספים להשארת ורמוט גם בלי למכור שחקנים אחרים. גורם בכיר אמר היום: "המצב הכלכלי של המועדון ידוע לכולם, אבל למרות הכול יש פה שחקנים מצוינים ולמעט דמארי, ההרכב כמעט לא השתנה מעונה קודמת. הסיפור של גילי גורם להרבה אנשים טובים להגיד שהם רוצים לעזור. יש לנו את הכסף לגילי ואם אותם אוהדים אכן ירתמו בצורת גיוס כסף אמיתי, לא נשחרר אף אחד ועוד נתחזק בשחקן או שניים. יש פה קבוצה טובה עם תמהיל נכון בין שחקנים מנוסים לצעירים מבטיחים. האווירה מצוינת, השהות בקפריסין עשתה את העבודה. אנחנו לא מוותרים על גילי כעת, כפי שלא ויתרנו עליו כשהיה פצוע שנה שלמה ועדיין נלחמנו להביא הישגים ולנצח כל משחק".

אגב, אם ורמוט יעבור למכבי תל אביב הוא צפוי לדרוש ממנה סכום של לפחות 330 אלף יורו - השכר המקורי שלו בהפועל תל אביב לפני שהוא קיצץ לפני כמה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully