וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין פאלמר מועמד למכבי תל אביב

27.7.2014 / 13:24

הצהובים בוחנים את צירוף הפורוורד ויצטרכו לפצות את אילת אם יחליטו להביאו. אמסלם: "רואים זאת בחומרה, לא נשחררו"

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב מול קווין פאלמר שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
בקרוב באותה קבוצה? פאלמר מול דווין סמית'/ברני ארדוב

לאחר שכבר החתימו את ג'רמי פארגו ובריאן רנדל, במכבי תל אביב ממשיכים בניסיונות להתחזק לקראת העונה הקרובה. הצהובים ממתינים לתשובתו של דאור פישר, אשר מחוזר גם על ידי קאזאן וקובאן מרוסיה, אולם במקביל בוחנים גם אפשרויות אחרות.

למכבי תל אביב יש כרגע מספר מועמדים נוספים לחיזוק הסגל ולוואלה! ספורט נודע כי בשיחות פנימיות במועדון, אחד מאלה שסומנו כאופציות להגיע הוא קווין פאלמר, שחקנה של הפועל אילת בעונה החולפת. יש לציין כי פאלמר חתם על חוזה לעונה נוספת באילת באפריל האחרון.

בצוות המקצועי של מכבי תל אביב מעריכים מאוד את השחקן ולכן שוקלים לפנות לקבוצה הדרומית ולהציע פיצוי תמורת הסמול פורוורד. במקביל, בודקת מכבי תל אביב מספר אפשרויות נוספות. הצהובים רוצים להחתים גם את שון דאוסן, אולם ראשון לציון מסרבת כרגע. במכבי תל אביב לא מוותרים על השחקן וינסו להחתימו על חוזה ארוך טווח.

מוטי אמסלם אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "קווין פאלמר הוא שחקן הפועל אילת. יש לו חוזה כדת וכדין ואנחנו רואים בחומרה רבה את הכנסת שמו בתקשורת. אין לנו שום כוונה לשחררו, הוא שחקן מפתח בהפועל אילת וכך הוא יישאר. אנחנו מממליצים לכל אלו שמתעניינים לרדת מיד מהנושא, אנחנו לא מעוניינים לשחרר אותו וגם הנ"ל תחת חוזה, זה לא מכובד ולא חוקי".

פאלמר (27, 1.98), הגיע לאילת ביולי 2013 כמחליפו של סקוטי הופסון. ב-29 משחקי ליגה בעונה שעברה הוא שיחק 27.8 דקות בממוצע, קלע 11.6 נקודות (57 אחוזים לשתיים, 32 לשלוש) וקטף 7.5 ריבאונדים. בפלייאוף הוא סיפק 15.4 נקודות ו-9.1 ריבאונדים בממוצע בשמונה משחקים. בסיום העונה הוא נבחר לחמישיית העונה של ליגת העל.

קאזאן מחזרת אחרי דאור פישר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully