וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטנוייביץ' ישנה את שיטת המשחק שתרגל

27.7.2014 / 11:15

המאמן שתרגל 4:4:2 במחנה, נוטה לשחק 4:2:3:1, עם שני קשרים אחוריים וראיוס מאחורי החלוץ. הקבוצה תנחת בצהריים

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. רויטרס
מחפש קשר זר נוסף. סטנוייביץ'/רויטרס

מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', צפוי לשנות את שיטת המשחק שלו ביחס לזו שתרגל במחנה. המאמן הסרבי, שתרגל במחנה שיטת משחק של 4:4:2, מתכוון לחזור לשיטה המוכרת אותה הוא מאמץ – 4:2:3:1. להחלטה של סטנוייביץ' יש מספר סיבות. ראשית, המאמן נסע למחנה עם קשר אחורי בכיר אחד, גוסטבו בוקולי, ולכן תרגל שיטה שכוללת את רובן ראיוס כקשר 50/50 לצדו. ראיוס עתיד לשחקן בתפקיד קדמי יותר, מתחת לחלוץ, ולצדו שני שחקני אגף.

על פי המחנה, יוסי בניון ואלון תורג'מן או ויאם עמאשה ישלימו את חוליית הקישור. מוחמדו אידריסו, שהיה השחקן המרשים ביותר במחנה, הוא הבאנקר הגדול של המאמן בהתקפה ולכן בחיפה היו משוכנעים לאורך כל הדרך שאין צורך להחתים את עומר דמארי, מה גם שהסגל של המאמן מגוון וכולל לא מעט שחקני כנף שמסוגלים לשחק בעמדה הזאת. בשיטת המשחק החדשה יוסי בניון יוכל לקבל חופש להיכנס למרכז, וקובי מויאל יחפה כשהקפטן יישאר למעלה. לגבי מויאל, הוא צפוי להיות הקשר האחורי כשלצדו מחפש המאמן קשר זר נוסף, 50/50, שישחק בתפקיד של ראיוס במחנה.

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
הרשים במחנה האימון. מוחמדו אידריסו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

לגבי רשימת השחקנים המשוחררים, המאמן צפוי לשחרר לפחות שלושה שחקנים. ההערכה היא שבסופו של דבר יעזוב רק שחקן קו אחד, דוגמת מוחמד כליבאת או אסמעיל ריאן, ועוד קשר אחורי מחליף לפחות, ייתכן שאת עדי קוסטנטינוס או ערן ביטון. ג'אבר עטאא עדיין חוזר בהדרגה ולא מתכוון לעזוב לפני שיחזור לכושר משחק מלא. אחד השחקנים סיכם את המחנה ואמר אמש: "יחד עם מויאל ושחקן זר, בניון, ראיוס ושחקן נוסף, יהיה אפשר לראות מכבי חיפה חזקה יותר. לגבי השיטה, הדיוני שהיא תשתנה. ראיוס צריך לשחק בעמדה קדמית יותר. אבל בשביל זה יש מאמן, נשחק בכל שיטה שהוא ידרוש מאיתנו ונתאים את עצמנו לכל שיטה. אפשר לומר היום שאנחנו קבוצה מאומנת, שנראית הרבה יותר טוב מהעונה שעברה, בעיקר מבחינת סגל השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין חוגג. יוסי ציפקיס
ייתכן שיעזוב. מוחמד כליבאת/יוסי ציפקיס

הבלם אדין צוצאליץ' יישאר בקבוצה ויתחרה על אחד משני המקומות בהגנה. כרגע דקל קינן מקבל עדיפות על מתן אוחיון. חיפה תנסה למצוא בימים הקרובים קבוצות לשחקנים המנודים שלה, וגם לבויאן שראנוב ואנדריי פיליאבסקי. מוחמד גדיר טרם חתם רשמית על החוזה בסכנין אבל מתאמן בשורותיה ואף יצא למחנה. חן עזריאל מבוקש בבית"ר ירושלים.

חיפה תשוב היום בצהריים לישראל, ללא הזרים פרט לרובן ראיוס. האוהדים ציפו להכין קבלת פנים חמה לשוער ולדימיר סטונוייביץ' שהתערב בעימות עם המפגינים הפלסטינים וכן לאידריסו, שהרשים מאוד במחנה, אך ייאלצו להמתין. יחד עם שמואל שיימן וצוצאליץ', השניים צפויים להצטרף ביום שני. הקבוצה סיימה את מחנה האימונים עם תוצאות לא רעות במשחקי ההכנה – תיקו מול בראונשוויג וניצחונות על סימורג ופדרבורן. סטנוייביץ' רשם הפסד אחד במשחק שפוצץ ממש לפני הסיום, מול ליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully