וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ביקשה לפתוח במשא ומתן על עמנואל אוקויה

26.7.2014 / 22:09

בקבוצה התרשמו מהנבחן הניגרי שכבש שער ב-0:2 על שיופוק וייתכנו שינויים במצב הזרים. בכורה לסרגי ואור ברוך

רן רול שחקן מכבי נתניה לפני אנס דאבור שחקן מכבי אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
שער בהכנה. רן רול, משמאל/אדריאן הרבשטיין

מכבי נתניה השיגה הערב (שבת) ניצחון ראשון במחנה האימונים בהונגריה, לאחר שגברה 0:2 על קבוצת שיופוק, שסיימה אשתקד במקום החמישי בליגה השנייה. היה זה משחקם השני של הצהובים על אדמת הונגריה וקדם לו תיקו 2:2 מול קצ'קמט. אגב, זו הפעם הראשונה מאז פתיחת ההכנה שנתניה לא סופגת שער חובה במשחק אימון.

המאמן יוסי מזרחי ערך מספר שינויים בהרכב, תרגל מערך עם שלושה בלמים, אך הקבוצה שלו נזקקה לשני שערים מאוחרים של המחליפים כדי להשיג את הניצחון. הנבחן הניגרי עמנואל אוקויה, שהמשיך להציג יכולת טובה והיה פעיל מאוד, כבש את הראשון הדקה ה-78 לאחר בישול של עמרי קנדה ודקה לסיום רן רול הכפיל בבעיטה חזקה למשקוף פנימה. בשורות הקבוצה ערכו שחקני הרכש כריסטיאן סרגי ואור ברוך הופעת בכורה.

הקבוצה ביקשה מאמקה, הסוכן הניגרי של עמנואל אקויה לפתוח במשא ומתן על השחקן שכבש את השער במשחק האימון. בנתניה רוצים את אקויה בקבוצה וכעת יפתחו במו"מ, אך עם זאת בקבוצה ציינו שהשחקן עדיין לא סיכם ושבצוות המקצועי ימשיכו להתרשם ממנו במקביל למשא ומתן. למרות שלנתניה מקום לזר נוסף, במועדון אמרו שייתכן וחלק מהזרים או זר אחד לפחות ישוחררו עד תחילת העונה. נתניה תסיים את המחנה השבוע עם משחק אימון נוסף ביום שני מול פושקאש אקדמיה מהליגה הבכירה ותשוב ארצה ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully