וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד האירופי בכדוריד שלל אירוח של הישראליות בארץ

25.7.2014 / 17:06

מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב אמורות לשחק בגביע האיגוד האירופי בספטמבר, המשחקים יועתקו למקומות אחרים. נבחרת העתודה נוצחה גם על ידי סלובניה

מכבי תל אביב כדוריד נגד מכבי ראשון לציון כדוריד. דוד פליגל, איגוד הכדוריד,
כמו בכדורגל, גם הן נודדות. שחקני מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון/דוד פליגל, איגוד הכדוריד

האיגוד האירופי בכדוריד החליט שבשלב זה לא יתקיימו משחקים בישראל במסגרת גביע אירופה (ה-EHF) המתוכננים להתקיים בספטמבר בעקבות שיקולי ביטחון והמצב הביטחוני. באיגוד פנו אמש (חמישי) לאלופה מכבי תל אביב ולמחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון שישחקו בגביע האיגוד האירופי מול יריבות מרומניה ומאיסלנד על מנת למצוא מקום אחר לארח בו, זאת למרות שישנה אפשרות לקיים את שני המשחקים במדינות של הקבוצות היריבות.

לגבי המשחקים של יתר הקבוצות באוקטובר ובנובמבר, תיעשה הערכת מצב בשלב מאוחר יותר. יושב ראש איגוד הכדוריד הישראלי, דורון שמחי, נמצא בקשר עם גורמים באיגוד האירופי וינסה לשנות את ההחלטה בהתאם להתפתחויות במבצע "צוק איתן".

ובינתיים, נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד רשמה הפסד שני היום באליפות אירופה עד גיל 20 שנערכת באוסטריה, כשנוצחה 41:25 על ידי סלובניה. אחרי ההפסד אתמול לשבדיה החזקה, העתודה פגשה נבחרת איכותית נוספת שגברה במשחק הפתיחה על הונגריה וסיימה לפני שנה במקום השמיני באליפות העולם עד גיל 19. ביום רשון ייערך המשחק השלישי מול הונגריה שככל הנראה יקבע מי תסיים במקום השלישי בבית. הבקיעו לישראל: תומר וייסלר חמישה שערים, עומרי קושמרו ארבעה, גולץ שלושה, קלדרון, לנציאנו וחלפון 2 כל אחד, סידי, גרא, טורקניץ', לוין, ויינפלד, ליברטי, פרס-שלם שער אחד כל אחד.

* האלופה מכבי תל אביב גייסה לשורות מחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד את ניקולה מקסימוביץ', מאמן בכיר בעל רקורד מרשים ביותר בכדוריד הסרבי, שישמש גם כעוזרו של המאמן אבי רש בקבוצת הבוגרים של המועדון. מקסימוביץ' הדריך בין היתר בנבחרות הצעירות של סרביה. כניסתו של מאמן בסדר גודל הזה למחלקת הנוער, מדגישים במכבי תל אביב, יסייע לבנות דור צעירים עם בסיס טכני, גופני והבנת משחק גבוהה. "אין לנו ספק שניקולה יצמיח שחקנים איכותיים בעתיד למכבי תל אביב ולנבחרות ישראל", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully