וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תארח את דינמו מוסקבה בניקוסיה

25.7.2014 / 13:45

אחרי הודעת אופ"א על כך שהמשחק מול הרוסים לא יוכל להיערך בארץ, סיכמו בקבוצה עם הקפריסאים על שימוש באיצטדיון GSP

עירוני קרית שמונה תארח את דינמו מוסקבה בניקוסיה, זאת לאחר שאופ"א הודיעה שהמשחק במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית לא יוכל להתקיים בארץ. בקרית שמונה כבר סגרו עם מנהלי איצטדיון GSP בניקוסיה, כשגם הרוסים כבר קיבלו עדכון על מיקום המשחק.

בקרית שמונה מודעים לכך שמדובר בפגיעה מקצועית, מה גם שההגרלה מול הרוסים החזקים לא הותירה להם סיכוי רב, אך עדיין מאמינים שניתן יהיה לעבור שלב. הקבוצה נמצאת עדיין במחנה בהולנד, כאשר ביום שלישי היא תצא ישירות למוסקבה, ורק אחרי המשחק תחזור לישראל. בקרית שמונה ממשיכים לבחון את הצעיר ההולנדי יהודי גיא מולר.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
גם הם נודדים לקפריסין. ברק בכר/ברני ארדוב

אתמול הגיע הבעלים איזי שרצקי להסדר עם חיים רמון, לגבי החוב של הפועל תל אביב על דמי ההשבחה של דני עמוס והעברתו של המגן ליאור לוי. לפי החוזה המקורי כל הסכום היה צריך לעבור ב-1 ביולי אלא שבשל הבעיות הכספיות של הפועל תל אביב סכום זה לא עבר.

למרות ששרצקי הצהיר במסיבת פתיחת העונה של קרית שמונה שלא יסכים לדחות את התשלום מהפועל תל אביב, לאחר שיחות עם רמון התרצה הבעלים של הקבוצה הצפונית והשניים הגיעו להסדר של חלוקת הסכום המלא לתשלומים. לוואלה! ספורט נודע שהאדומים העבירו לידי שרצקי כמה שיקים הנפרשים עד סוף העונה הקרובה דבר שהוסכם בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully