וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "אם נמשיך ככה, יש לנו סיכוי להפתיע"

25.7.2014 / 12:21

שביעות רצון בהפועל חיפה ממחנה האימון ומהזרים החדשים ריקטס וקאלונאס. האדומים הפסידו 1:0 לקבוצה סרבית במחנה

השחקנים החדשים של הפועל חיפה: גל כהן, פז'מיסל קובארז', מינדאוגאס קאלונאס, עומר ורד, יובל שבתאי, מהראן אבו ריא. אדריאן הרבשטיין
הרבה אופטימיות בהפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה קיימת שביעות רצון ממחנה האימונים עד כה, כאשר לפי השחקנים נדמה שהקבוצה מתגבשת ונראית טוב יותר מהמצופה. "יש פה אווירה מדהימה ואימונים בקצב גבוה מאוד", אמר אחד מהם לוואלה! ספורט, "אם נמשיך בקו הזה והכל ילך חלק, יש לנו סיכוי להפתיע מאוד השנה".

בקבוצה מרוצים עד כה מהזרים החדשים ובראשם החלוץ הקנדי טוסיין ריקטס והקשר הליטאי מינדאוגאס קאלונאס. "הזרים נראים טוב מאוד בינתיים", אמר אותו שחקן, "אבל ברור שנצטרך לבחון את הכול ברגע האמת שזה משחקי הליגה".

בינתיים הבעלים יואב כץ ששוהה בסרביה עוד לא נפגש עם עאהד עזאם בנוגע לשדרוג בחוזהו, אבל השחקן ממשיך להתאמן כרגיל. עזאם מפגין יכולת טובה מאוד וזוכה להערכה רבה מראובן עטר.גם רועי שוקרני, הישאם כיוואן ואלמוג אוחיון מחכים לסגור את תנאי חוזיהם מול כץ.

מי שחזר להתאמן אתמול הוא אושרי רואש, שלא שיחק במשחק ההכנה האחרון בשל פציעה. אגב, בשלב זה במחנה אין סרט קפטן כך שלא ברור מי יחליף את רואש כשהוא לא ישחק. עזאם היה זה שהחליף דגלים עם קפטן אופה הרוסית במשחק האחרון, אך ההערכה היא שמי שישמש כקפטן מחליף יהיה הבלם הליטאי טאדאס קיאנסקאס.

האדומים הפסידו הערב (שישי) 1:0 לפרוטלאר נוביסאד מהליגה הסרבית הראשונה במסגרת מחנה האימון שלהם. בדקה השביעית לירן סרדל שפתח בהרכב על חשבונו של עומר ורד הוכשל ברחבה אך ריקטס הקנדי החמיץ את הפנדל. במחצית השנייה רואש נכנס להופעת הבכורה שלו במשחקי האימון במחנה ובחיפה החמיצו עוד שלושה מצבים קורצים. ביום ראשון תערוך הקבוצה את משחק האימון האחרון שלה במחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully