וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "קיללו כי אנו ישראלים. הגנתי על חבריי"

24.7.2014 / 16:15

הבלם הגיב לתקרית באוסטריה, גם בניון ובוקולי פרסמו תגובה בשם שחקני מכבי חיפה. אבוחצירא כבש ב-1:1 של המחליפים מול טאוטה דורס האלבנית. גם קנצלר אוסטריה גינה את המקרה, זעם ברשת על טואטחה. צפו בסרטון חדש של המהומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משומר מתעמת עם מפגין פרו-פלסטיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בתקרית מתוך אתר ספורט 2

במכבי חיפה עדיין לא שכחו את האירועים אמש, שהובילו לקטטה המונית עם מפגינים פרו-פלסטינים במחנה באוסטריה, אבל עוברים להתעסק בעיקר בכדורגל. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' הפתיע היום (חמישי) את השחקנים כשבישר להם בשעות הבוקר כי נקבעה להם יריבת אימון נוספת מהליגה האלבנית, טאוטה דורס, מולה שיחקו השחקנים המחליפים. המשחק הסתיים ב-1:1, כשאת השער למכבי חיפה כבש שמעון אבוחצירא. סטנוייביץ' קיבל את ההחלטה לקיים את המשחק בשיתוף הצוות הניהולי, לאחר שאתמול נמנעה ממנו ההזדמנות לערוך מספר חילופים ובנוסף מספר שחקנים, בהם הבלם מתן אוחיון, לא שותפו בשני המשחקים האחרונים.

מכבי חיפה: "קראו לנו 'יהודים מסריחים'. אנחנו יודעים להגיב"

התקשורת הסרבית גאה: ”סטויקוביץ’ התעמת עם החוליגנים”

בירם כיאל פירסם תמונה שלו עם דגלי פלסטין ברקע

ניר ביטון הביע תמיכה בצה"ל וחטף מאוהדי סלטיק

צפו בסרטון חדש של המהומה אחרי פיצוץ המשחק

בעקבות המצב כינס המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' את שחקני הקבוצה לאסיפה. "הוכחתם אתמול שאתם מאוחדים. שימו הכול בצד עכשיו. יש לנו משחק חשוב היום וזאת הזדמנות טובה מאוד לשחקנים שלא שיחקו לשחק, ולראות לי מה הם יודעים". חלק מהשחקנים כלל לא ידעו שייערך משחק, אבל חלק גדול מהמחליפים דווקא בירך על כך. "זאת הזדמנות טובה, כדי שסטנוייביץ' יראה באמת מה אנחנו שווים", אמר אחד מהם.

מאוחר יותר, יוסי בניון וגוסטבו בוקולי פרסמו תגובה בשם השחקנים: "אנו כקבוצת כדורגל מגנים כל אקט של אלימות מילולית או פיזית. אתמול בשלהי המשחק הותקפנו על ידי בריונים על כר הדשא בשל היותנו ישראלים. לא הייתה לנו ברירה אלא להגן על עצמנו.

"אנו, השחקנים הוותיקים: יוסי בניון, גוסטבו בוקולי, דקל קינן, ולדימיר סטויקוביץ', שמעון אבוחצירה, ויאם עמאשה, מתן אוחיון ואייל משומר ראינו חובה להגן על הצעירים ואף במהלך הקטטה ביקשנו מהם שלא להתערב.

"אנו קבוצה, יחידה אחת, מכבדים אחד את השני ומגינים אחד על השני בטוב וברע ומבקשים מכם אוהדים יקרים שלנו שלא תשפטו אף אחד מאתנו באירוע החריג הזה".

דקל קינן הגיב לאירוע לראשונה באמצעות חשבון הטוויטר שלו, כשצייץ באנגלית: "ראשית, אני רוצה להגיד שאני נגד כל סוג של אלימות, במגרש הכדורגל או בכל מקום אחר. מה שקרה אתמול באוסטריה לא היה קשור כלל לכדורגל. במשך 85 דקות ספגנו קללות רק בשל היותנו ישראלים. מה אתם הייתם עושים לו קבוצה של אנשים אנטישמים הייתה רצה אליכם, קוראת 'מוות לישראל' ויורקת לפרצופכם? הרגשתי שזו אחריותי להגן על עצמי ועל חבריי, ולהתייצב מול הפרובוקציות האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דקל קינן מתעמת עם מפגין פרו-פלסטיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך היממה האחרונה עלו לא מעט תגובות של אוהדי הקבוצה ברשתות החברתיות נגד המגן טאלב טואטחה. אוהדים רבים זועמים בטענה שהמגן לא לקח חלק פעיל בהתקוטטות עם המפגינים הפרו-פלסטינים. בחלק מהמקרים טואטחה ספג ביקורת בעקבות העובדה שהתקוטט עם אוהדי מכבי חיפה, בשעה שהחליט לא לקחת חלק פעיל במאבק לטובת השחקנים אתמול.

גם קנצלר אוסטריה ורנר פיימאן הגיב היום לאירועים ואמר: "מכות נגד ספורטאים שעורכים את מחנה האימונים שלהם באוסטריה לא באים בחשבון. אוסטריה רואה את עצמה כשוחרת שלום לכל הדתות, וכך צריך להיות גם בעתיד".

משחק אימון נגד איינטרכט בראונשוויג - מחנה אימון 2015-2014 (צילום: אתר רשמי מכבי חיפה). מכבי חיפה
ביקורת מהאוהדים. טואטחה/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully